چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
نماز جمعه

حوزه/ امام جمعه موقت جم با پرداختن به انتخابات خطاب به افرادی که قصد نامزدی دارند اظهار کرد: واقعاً اگر این شایستگی را در وجود خود نمی بینید و از صلاحیت و آمادگی لازم برخوردار نیستید به وجدانتان رجوع کنید، بیشتر با احساسات بازی و خون به دل مردم نکنید، بگذارید انتخابات در فضایی سالم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین هوشمند امام جمعه موقت جم در خطبه های نماز جمعه این شهر با سفارش به تقوای الهی گفت: انسان خوشبخت و سعادتمند کسی است که زندگی و حیاتش رنگ و بوی بندگی خدا بگیرد.

امام جمعه موقت جم گفت: مسئولی که تصمیمات و برنامه اش حول محور ایمان و عمل صالح تعریف شود اثرگذار و رضایت خدا و مردم به همراه دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام گفت: حضرت شکافنده علوم الهی و مفسر قرآن، شخصیتی هدایتگر و امامی تأثیر گذار بودند که شیعه به دست ایشان احیا شد.

به گفته حجت الاسلام هوشمند متأسفانه روضه های خانگی در شهرستان جم کم رنگ شده است.

خطیب موقت جمعه جم در ادامه بزرگترین معضل جامعه به تعبیر مقام معظم رهبری که در صدر آسیب ها قرار گرفته را مصرف مواد مخدر دانست و افزود: بالاترین نظارت و نقش برای صیانت از سلامتی فرزندان توسط خانواده ها ایفا می شود.

حجت الاسلام هوشمند با اشاره به روز عرفه گفت: روز عرفه روز نیایش و مناجات به درگاه الهی است؛ از فرصت و لحظات ناب خوش عرفانی استفاده نمایید و همگی‌ در مراسم دعای پرفیض عرفه شرکت فعال داشته باشید.

وی ادامه داد: عرفه و عید قربان رابطه نزدیکی با هم دارند؛ عرفه عرفان نظری و عید قربان عرفان عملی است.

خطیب موقت جمعه جم با گرامیداشت هفتهٔ قوه قضائیه به دیپلماسی سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: تغییر سیاست های شکست خورده کشورهای متخاصم در مواجهه با ایران نشان از سیاست های درست و حکیمانه جمهوری اسلامی دارد و رویکرد دیپلماتیک و سفرهای منظم به کشورهای مختلف نشانه اقتدار و منطق صلح جویانه و عدالت طلبی ایران است.

حجت الاسلام هوشمند با پرداختن به انتخابات خطاب به افرادی که قصد نامزدی دارند اظهار کرد: واقعاً اگر این شایستگی را در وجود خود نمی بینید و از صلاحیت و آمادگی لازم برخوردار نیستید به وجدانتان رجوع کنید، بیشتر با احساسات بازی و خون به دل مردم نکنید، بگذارید انتخابات در فضایی سالم برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha