دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای تکواندوکار بسیار ارزنده است بیان داشت: برگزاری کنگره شهدای تکواندوکار موج آفرین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه آیت الله علیرضا اعرافی امروز در دیدار هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای تکواندوکار بسیار ارزنده  است بیان داشت: برگزاری کنگره شهدای تکواندوکار موج آفرین خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: توصیه می کنم با این رویکرد پیش بروید تا اثر گذاری آن در بین علاقه مندان به ورزش در نسل جوان باعث جذب حداکثری شود. ضمن اینکه تولید محتوای خوب در این بخش قبل و بعد از کنگره خیلی مؤثر است.

وی همچنین با حمایت از برنامه فوق عنوان داشت: هر کمکی لازم باشد انجام خواهیم داد و در بخش تولید محتوا و نشر آثار کنگره همکاری خواهیم داشت.

در ابتدای این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری کنگره ملی شهدای تکواندوکار گفت: سال‌های گذشته این برنامه به صورت یادواره برگزار می شد که برای سال جاری تصمیم گرفتیم تحت عنوان کنگره، در ابعاد گسترده، در بخش های مختلف و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از خانواده معزز این عزیزان با شکوه خاصی برگزار کنیم.

هادی ساعی همچنین از آیت الله اعرافی دعوت کرد به عنوان یکی از میهمانان ویژه در این کنگره سخنرانی نماید. وی همچنین گزارشی از برگزاری مسابقات تکواندو در المپیاد ورزشی طلاب که با استقبال خوبی همراه بود ارائه نمود.

ساعی اظهار کرد: در تلاشیم اگر هماهنگی های لازم انجام شود در روز برگزاری کنگره، شهید گمنام تشییع و خاکسپاری انجام شود تا به عنوان یکی از اعضای خانواده تکواندو شناخته شود و بتوانیم از برکات آن بهره ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha