شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ اقامه نماز عیدقربان در خوی

حوزه/ امام جمعه خوی با تأکید بر اینکه برای دست‌یابی به عدالت، لازم است مبارزه با فساد، با عدالت عجین شود، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به این مسئله اشاره می‌کنند و نمی‌شود انسان انتظار داشته باشد به عدالت دست یابد اما با فساد سیاسی، اخلاقی و اقتصادی مبارزه نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در مصلای شهرستان خوی برگزار شد، اظهار داشت: از جمله دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله عدالت است و دست‌یابی به این مسئله، فوق العاده مورد تأکید امامین انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه برای دست‌یابی به عدالت، لازم است مبارزه با فساد، با عدالت عجین شود، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به این مسئله اشاره می‌کنند و نمی‌شود انسان انتظار داشته باشد به عدالت دست یابد اما با فساد سیاسی، اخلاقی و اقتصادی مبارزه نکند.

امام جمعه خوی با بیان اینکه مبارزه جدی و بدون رودربایستی با هرگونه فساد، در رأس توصیه‌های کلیدی رهبر معظم انقلاب به همه مسئولان است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سفارش مقام معظم رهبری به آحاد جامعه و مسئولین این است که باید همان گونه که دین تأکید می‌کند، از خود مراقبت کنید، بنابراین مشاهده می‌کنیم در جایی که مراقبت وجود ندارد و غفلت صورت گرفته، شیطان حرص وارد شده و لقمه‌های حرام را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: باید انسان‌های پاکدست در نهادهای نظارتی، نظارت کنند تا این مسئله چرکین، حکومت ما را به مخاطره نیاندازد و فساد، بیماری مهلک، بسیار خطرناک و مُسری است که مردم را ناامید و میل به سلامت اخلاقی را کاهش می‌دهد و مبارزه قاطعانه با آن باید در رأس کارهای مهم مسئولین، مردم و همه دستگاه‌ها باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha