یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام هاشمی / رودان

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان گفت: تا زمانی که با ولی فقیه و ولایت باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان، امروز در جلسه یادبود یکی از بزرگان بخش گوهران بشاگرد که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: با مراجعه به سرنوشت ملت‌ها و اقوام گذشته در قرآن کریم و عصر انبیای الهی و مطالعه کتاب‌های تاریخی فراوان، هیچ امت و قومی را در ولایت مداری مانند ملت ایران پیدا نخواهید کرد.

وی افزود: امت‌های پیشین احکام و دستورات خدا را مستقیما از پیامبران و سفیران الهی شنیده‌اند اما نه تنها گوش نمی‌دادند، بلکه به آزار و اذیت پیامبران الهی نیز می‌پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان ادامه داد: حضرت نوح(ع) ۹۵۰ سال مردم را به صراط مستقیم، حق و ولایت دعوت کرد، اما فقط ۸۰ نفر ایمان آوردند که حتی برخی نیز بعد از طوفان نافرمانی کردند.

حجت‌الاسلام هاشمی عنوان کرد: امت عصر پیامبر اسلام(ص) با وجود آنکه احکام الهی را مستقیما از آن وجود نازنین شنیدند، ولی هنوز غسل پیغمبر(ص) تمام نشده بود، ولایت را غصب و اهل بیت(ع) را به انزوا کشاندند.

وی یادآور شد: ملت نجیب و ولایتمدار ایران با تمام توان و سختی‌های که دشمن و استکبار به وجود آورده، اما نور ولایت را خاموش نکرده و با وجود آنکه دشمنان تلاش کردند حاکمیت ولی فقیه را از ملت بگیرند، اما مردم پشت سر ولی فقیه ایستادند و بر آرمان‌ها و اهداف انقلاب و اسلام پافشاری کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان ابراز کرد: مردم ایران واقعه غدیر خم را زنده نگهداشته‌اند تا زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) فرزند غدیر را فراهم کنند و در سایه سار حکومت جهانی مهدوی، عدالت و حاکمیت الهی بر زمین جاری شود.

حجت‌الاسلام هاشمی، خاطرنشان کرد: تا می‌توانید عید غدیر که بالاترین عید اسلام است را زنده و پویا نگه دارید و بدانید یکی از مصادیق جهاد تبیین، بیان ولایت اهل بیت(ع) است.

وی اظهار کرد: تا زمانی که با ولی فقیه و ولایت باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha