پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ همزمان با دهه امامت و ولایت، اردوهای جهادی عهد خدمت طلاب جهادی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی جهت ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و عمرانی در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی شروع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همزمان با دهه امامت و ولایت، اردوهای جهادی عهد خدمت طلاب جهادی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی امروز جهت ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و عمرانی در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در جمع طلاب جهادی حوزه علمیه استان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادی طلاب بسیجی در امر خدمت رسانی ایام کرونا، سیل و زلزله و حضور در مناطق محروم جهت انجام کارهای فرهنگی، تبلیغی و عمرانی، طلاب و روحانیون را پیشقدم در تمامی ماموریت‌های جهادی دانست.

همچنین در این مراسم سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای طلبه و روحانی استان، از طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی به‌عنوان هادیان و پیش قدمان عرصه جهاد تبیین و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار نام برده و از فعالیت‌های جهادی حوزه‌های علمیه، بسیج طلاب و روحانیون و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا تقدیر نمود.

گروه‌های جهادی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی اعم از خواهران و برادران طلبه بسیجی با مساعدت مدیریت حوزه علمیه استان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان به دهستان جوشین شهرستان ورزقان اعزام شدند.

گفتنی است فعالیت‌ گروه‌های جهادی شامل فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی، مشاوره و عمرانی خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha