پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
حجت الاسلام محمدرضا قائم پناه

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار از برگزاری مسابقه «پیک عید غدیر» ویژه فرزندان اساتید، روحانیون و طلاب متاهل این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا قائم‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم اظهار داشت: یکی از اعیاد مهم در اسلام به ویژه در مذهب تشیع، عید سعیدغدیر خم می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: در این روز سرنوشت اسلام و آینده مسلمین در حجه الوداع توسط رسول اکرم (ص) به درستی رقم خورد و حضرت علی علیه السلام به عنوان امام و وصی مسلمانان تعیین شد.

وی با اشاره به لزوم تبیین این روز مهم در تقویم اسلامی، افزود: نسل جوان باید با اعیادی به مانند عیدقربان، عیدفطر و به ویژه عید غدیرخم به درستی آشنا شوند تا افکار و دانسته های آنان خدایی ناکرده دستخوش تحریف دشمنان قرار نگیرد.

حجت الاسلام قائم پناه اعلام کرد: به همین مناسبت مسابقه «پیک عیدغدیر» به همت معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار در این شهرستان برگزار می شود. در این مسابقه فرزندان اساتید، کادر و طلاب مدرسه در رده سنی 6 الی 15 سال می توانند شرکت داشته باشند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار به موضوعات و محورهای مسابقه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شعر، داستان، مسابقه و... از محورهای مسابقه است.

وی در پایان گفت: علاقمندانی که قصد شرکت در مسابقه را دارند می توانند برای دریافت «پیک مسابقه» به معاونت تهذیب مدرسه مراجعه کنند. به همه شرکت کنندگان این رقابت جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha