چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
زن

حوزه/ نخستین همایش ملی «زن، خانواده، امنیت» از سوی حوزه علمیه خواهران استان قم فراخوان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم طاهره حیاتی با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش با هدف فراهم سازی بستر مناسب جهت انتقال دانش و تضارب آرای اندیشمندان و اساتید و شکوفایی قلم طلاب و دانشجویان علاقه مند به حوزه زن، خانواده، امنیت، دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین روش های پژوهشی انجام یافته در حوزه زن، خانواده و امنیت، پاسخ صحیح و مناسب به شبهات مسائل امنیت زن و خانواده، دستیابی به راهکارهای مناسب امنیت‌ بیشتر زن و خانواده در جامعه کنونی برگزار می شود.

مدیر اجرایی همایش «زن، خانواده، امنیت» افزود: «زن، خانواده، امنیت دینی و اخلاقی»، «زن، خانواده، امنیت بهداشتی و روانی»، «زن، خانواده، امنیت جنسی و جنسیتی»، «زن، خانواده، امنیت زیست محیطی»، «زن، خانواده، امنیت سیاسی و نظامی»، «زن، خانواده، امنیت اقتصادی و اشتغال»، «زن، خانواده، امنیت حقوقی و قضایی»، «زن، خانواده، امنیت علمی، آموزشی و فرهنگی»، «زن، خانواده، امنیت رسانه های جمعی و ارتباطات نوین»، «آینده پژوهی زن و خانواده» محورهای این همایش هستند که ۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مقاله باید به زبان فارسی بوده و ترجمه کتاب و آثار پژوهشی از زبان های انگلیسی و عربی در این همایش پذیرفته می شود.

مدیر اجرایی همایش «زن، خانواده، امنیت» درمورد شرایط ارسال مقاله به این همایش گفت: مقالات ارسالی باید در یکی از محورهای دهگانه مذکور بوده و پیش از این در همایش یا مجله دیگری چاپ نشده باشد.

حیاتی افزود: مقالات ارسالی باید در محیط Word با قلم ۱۴ (Bnazanin) تنظیم و با حجم ۲۵۰ کلمه ارسال گردد. علاوه بر این، ارسال مقاله از طریق سیت رسمی همایش مورد پذیرش است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال چکیده مقاله تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ می باشد و اصل مقاله نیز تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ باید به دبیرخانه همایش (https://www.wfs-conference.ir/) ارسال گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha