پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
محمد قادری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، با بیان اینکه انتقال معارف غدیر از ابعاد مهم ولایت‌پذیری است، گفت: در عرصه جهاد تبیین وظیفه پرداختن به مواد محتوایی غدیر بیش از پیش حس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری شب گذشته در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن غدیر خم، اظهار داشت: تمام ظواهری که در عیدالله الاکبر وجود دارد از جمله، اطعام، عیدی دادن، لباس نو پوشیدن و زیبا شدن و با نشاط شدن از این جهت است که به محتوای اصیل و فاخر غدیر برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه محتوای غدیر در حوزه‌های مختلف مهدویت، ولایت، خانواده حرف برای گفتن دارد، گفت: غدیر برای تمام معضلات و مسائل جامعه حرف دارد.

وی افزود: مسئله مهدویت و موعود و عرصه‌های اجتماعی از قبیل نقش‌آفرینی بانوان و جوانان، در خطبه غدیر صراحتاً اعلام شده، اما متاسفانه کمتر به آنها پرداخته شده است.

حجت‌الاسلام قادری اظهار کرد: کسب معارف ولایت، خوب فهم کردن ولایت طولی و تحقق ولایت عرضی و همچنین مسئله مهم ولایت، از مسائل مهمی است که انتقال این معارف به نسل‌های آتی را امکان پذیر می‌سازد و توجه به آن ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، با بیان اینکه انتقال معارف غدیر از ابعاد مهم ولایت‌پذیری است، خاطرنشان کرد: در عرصه جهاد تبیین وظیفه پرداختن به مواد محتوایی غدیر بیش از پیش حس می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود اندیشه‌ورزان و نخبگان فضای فرهنگی و تبلیغی و فعالین فرهنگی در تحقق آن اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد غدیر، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند، عید غدیر، یعنی تحقق اتصال مردم به ولایت و کارکردهایی که ولایت می‌تواند در عرصه حکمرانی داشته باشد و مردم را به سمت تعالی به پیش ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha