چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام گودرزی، نماینده طلاب بروجرد

حوزه/ نماینده طلاب بروجرد گفت: فرمایشات ارزشمند رهبر انقلاب، گرچه حکایت از نگرانی ایشان داشت؛ ولی جان دوباره ای به حوزه و کاروان بزرگ تبلیغ  معارف اسلام بخشید و قطعاً موجب نوسازی در روش ها، شیوه ها، محتوا و نحوه اجرا در این امر خداپسندانه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام گودرزی، نماینده طلاب بروجرد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب و فضلا پیرامون اهمیت تبلیغ، اظهار داشت: فرمایشات ارزشمند رهبر انقلاب، گرچه حکایت از نگرانی ایشان داشت؛ ولی جان دوباره ای به حوزه و کاروان بزرگ تبلیغ معارف اسلام بخشید و قطعاً موجب نوسازی در روش ها، شیوه ها، محتوا و نحوه اجرا در این امر خداپسندانه خواهد شد.

وی ابراز داشت: مجمع نمایندگان طلاب دارای چنان ظرفیتی است که می تواند قرارگاه بین المللی تبلیغ را راهبری کند و با امعان نظر به این مجموعه، می توان از طرح های مسجدمحور در کنار هیئات، تکایا و محافل حسینی با شناسایی مبلغان متخصص جهادی از این نیروی عظیم فعال در عرصه توسعه فرهنگ قرآن و اهلبیت سلام الله علیهم اجمعین بهره جست.

رئیس کمیسیون تبلیغات مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: باید محتواهای جذاب، بروز، کاربردی و مورد نیاز جامعه به عنوان میراث مکتوب تهیه کرد و تشنگان فرهنگ اسلام ناب را سیراب نمود.

نماینده طلاب بروجرد افزود: همه حوزویان در امر رساندن پیام الهی مسئولند و رهبر معظم انقلاب برای درک این مسئولیت، چنان مدبرانه و عالمانه در جمع حوزویان هشدار دادند که گویی تا به حال هیچکدام از نهادهای متولی در امر تبلیغ نتوانسته اند این امر خطیر را درست راهبری و ساماندهی کنند و اکنون حوزه باید با تمام توان به عنوان اولین و مهم ترین اولویت کاری خود، امر تبلیغ را راهبر و مدیریت نماید.

حجت الاسلام گودرزی بیان داشت: مبلغان همواره عزت اسلام و مسلمین بوده و در دانایی جامعه، نقش محوری و عظیمی داشته اند.

وی اظهار داشت: مطالب قرآن‌محور در کنار معارف ناب اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین، هرگز کهنه نخواهد شد و مورد استقبال آحاد جامعه است؛ پس حوزویان نباید از اهمیت آن غافل شوند.

رئیس کمیسیون تبلیغات مجمع نمایندگان طلاب، استحکام مطالب و اتقان گفتار از کتاب و سنت را مورد تأکید قرار داد و با اشاره رهبری معظم به قرآن و روایت، این دو عنصر را رکن تأثیرگذار خطابه مبلغان برشمرد و گفت: نباید از این دو گوهر ناب در تبیین، توضیح، تحلیل و ... در راستای رفتارسازی در جامعه غفلت کرد؛ چراکه با غفلت از آن، اسلام سیلی محکمی خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha