یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کارگاه روایتگری پیام آوران ایثار در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حمید اعتماد رئیس اداره پیام آوران ایثار کشور، امروز در کارگاه روایتگری ایثار و شهادت در جمع فعالان دینی و فرهنگی لرستان که در خرم آباد برگزار شد، گفت: همه فعالان حوزه های دینی و فرهنگی برای تحقق اهداف جهاد تبیین تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین راهکاری موثر برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان است، افزود: با تبیین و تشریح اهداف جهاد تبیین می توانیم دسیسه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

رئیس اداره پیام آوران ایثار و شهادت با بیان اینکه امروز دشمن تمام هدف خود را برای تضعیف اعتقادات دینی جوانان بکار گرفته است، خاطر نشان کرد: باید با ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه نگذاریم اعتقادات دینی و فرهنگی در جامعه کمرنگ شود.

اعتماد با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی برای تحریف اذهان عمومی به ویژه ذهن نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: جهاد تبیین، روشنگری و بیان ایثارگری ها راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان است.

وی در پایان ترویج و نهادینه کردن روحیه ایثار و شهادت در حوزه های علمیه، مساجد، مدارس و دانشگاه ها، انتقال حماسه آفرینی و رشادتهای دوران دفاع مقدس و روایت ایثارگریهای رزمندگان به نسل های آینده ساز را از اهداف اداره پیام آوران ایثار برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha