شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر همایش مدافعان خانواده در بروجرد

حوزه / استاد دانشگاه بروجرد در این همایش با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای تضعیف بنیان خانواده به‌کار گرفته‌اند، گفت: دشمنان می‌خواهند با ترویج بدحجابی و بی‌حجابی، حیا را در جامعه کمرنگ کنند و بی‌عفتی‌ها را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، همزمان با هفته عفاف و حجاب، همایش بانوان بروجردی امروز در پاسداشت ارزش‌های دینی و حمایت از بنیان خانواده، در سینما بروجرد برگزار شد.

خانم فرید، استاد دانشگاه بروجرد در این همایش با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای تضعیف بنیان خانواده به‌کار گرفته‌اند، اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند با ترویج بدحجابی و بی‌حجابی، حیا را در جامعه کمرنگ کنند و بی‌عفتی‌ها را در جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه بانوان جامعه اسلامی با عفت و حیا در برابر دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان می‌ایستند، اظهار کرد: بانوان جامعه اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

استاد دانشگاه بروجرد، با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ بی‌حجابی در جامعه از اهداف دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمن با اشاعه فرهنگ بی‌حجابی و ترویج سبک زندگی غربی در جامعه، اقتدار بانوان ایرانی را هدف قرار داده، بنابراین باید بانوان در مقابله با این هجمه‌ها هوشیار باشند.

در این همایش بانوان بروجردی ضمن حمایت از حریم عفاف و حجاب با امضای طوماری خواستار برخورد قاطعانه با بی‌حجابی و بی‌عفتی‌ها در جامعه شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha