پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر از حضور ۱۸۰ مبلّغ دائم و اعزامی در سطح استان بوشهر برای تبلیغ در ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام حامد بردستانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از حضور ۱۸۰ مبلغ دائم و اعزامی در سطح استان بوشهر
برای تبلیغ در ماه محرم خبر داد و گفت: مبلغین اعزامی توسط معاونت تبلیغ جهت نشر معارف اسلام با اولویت جهاد تبیین و برپایی مجالس عزای سرور و سالار شهیدان به مناطق استان اعزام شدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر با تأکید بر شعور حسینی در مراسمات عزاداری ابراز داشت: مبلغان در تبلیغ خود به مسائلی همچون سبک زندگی اسلامی، معنویت، آسیب های اجتماعی همچون طلاق، رشد جمعیت، موضوع عفاف و حجاب توجه داشته باشند در جامعه نسبت به برخی مسائل روشنگری کنند.

وی با تأکید بر جهاد تبیین پیرامون نهضت عاشورا اظهار کرد: قیام عاشورا و مکتب سیدالشهدا(ع) مصداق بارز و گنجینه عملی جهاد تبیین است.

حجت الاسلام بردستانی با بیان اینکه دشمن شناسی، مراقبت از دین و نظام اسلامی از مهمترین دستاوردهای جهاد تبیین است افزود: امروز دشمن با ابرازهای خود تهاجم فرهنگی را پیش گرفته و نسبت به اعتقادات ما شبهه وارد می کند تا افکار عمومی را نسبت به دین و اعتقادات منحرف کند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه یکی از مهمترین تهاجمات دشمن به بنیان خانواده است گفت: امروز در مسئله عفاف و حجاب دشمن با تمام توان ورود کرده تا بی عفتی را در جامعه ما نهادینه کند، به همین جهت یکی از مهمتری رسالت مبلغان روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه نسبت به همین مسائل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha