یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر بیان واقعیات قیام عاشورا به عنوان ریشه انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی ظهر امروز در مراسم توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد احسان که در مسجد محمد خان بیک قزوین برگزار شد گفت: ماه محرم از با ارزش‌ترین برکات برای شیعیان است که باید در این ماه ضمن برپایی عزاداری‌های باشکوه، ارزش‌های دینی قیام عاشورا تبیین و حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از فرصت ماه محرم و حضور گسترده افراد به‌ویژه قشر جوان و نوجوانان در این مراسم استفاده می‌کنند و به ترویج خرافه‌ و بدعت ها می‌پردازند که در این راستا همه باید هوشیار باشیم.

به گفته مدیر حوزه علمیه استان قزوین از فرصت ماه محرم و برگزاری مجالس عزاداری برای تبیین مبانی دینی، تبیین فلسفه قیام عاشورا، انتقال ارزش‌های معنوی و اسلامی به نوجوانان و جوانان استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر بیان واقعیات قیام عاشورا به عنوان ریشه انقلاب اسلامی تاکید کرد و با اشاره به حضور ملت ایران در رزمایش کمک های مومنانه و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: در قرآن کریم بر کمک به نیازمندان به ویژه ایتام تاکید بسیار ویژه‌ای شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: آنچه انسان باید به آن افتخار کند، همراه هم بودن و دستگیری از یکدیگر و مواسات است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: فرهنگ مواسات یعنی در فضای سخت معیشتی امروز، احتکار و یا سوءاستفاده نکنیم و دنبال سود جویی نباشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha