دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
پویش « قران؛ عشق آسمانی»

حوزه/ تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در پی اهانت و هتک حرمت مجدد قرآن کریم و اهانت به تصویر رهبر معظم انقلاب در کشور سوئد و دانمارک بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در پی اهانت و هتک حرمت مجدد قرآن کریم و اهانت به تصویر رهبر معظم انقلاب در کشور سوئد و دانمارک به این شرح است:

تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَ تَبَّ. سوره مَسَّد آیه ۱
بار دیگر در ادامه دشمنی‌های سازمان‌یافته و هدفمند با ادیان الهی، با نفوذ جریان شیطانی صهیونیسم و در سایه‌ی حمایت دولت‌های غربی و سرسپردگی دولت‌های پلید سوئد و دانمارک برای دومین بار قرآن کریم به آتش کشیده شد. بریده باد دست آنان و لعنت خدا بر آنان که دل و جان صدها میلیون‌ مسلمان را در سراسر جهان بار دیگر به درد آوردند.
بدون شک اهانت‌های اخیر و پی در پی به قرآن کریم و مقدسات اسلام در چند کشور اروپایی به دستور و برنامه ریزی رژیم غاصب و آدم‌کش صهیونیستی صورت می‌گیرد و نشان از آن دارد که صهیونیست‌ها می‌خواهند افکار عمومی را از توجه به اعتراضات و اغتشاشات انبوه داخلی خود و مسائل بغرنجی که این رژیم شیطانی با آن درگیر است به جای دیگری معطوف دارند.
همه آزادی‌خواهان جهان باید نسبت به توهین به مقدسات دینی و نفرت‌پراکنی، به صورت عملی مقابله کنند تا به بهانه آزادی بیان، شاهد این همه گستاخی و هتک حرمت نباشیم. همچنین بر همه مسلمانان علی الخصوص دولت‌های اسلامی لازم است که در سایه اعتقاد به مبانی اصیل اسلام و تعالیم روح بخش قرآن، با وحدت عمل با نقشه‌های رژیم صهیونیستی از راه‌های مختلف مبارزه کنند و توطئه‌های این شیاطین را نقش بر آب کرده و قدرت اتحاد خود را به نظام سلطه نشان دهند.
تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام نیز ضمن محکومیت شدید اقدام پلید و شیطانی سوئد و دانمارک هشدار می‌دهد تا دیر نشده صف خود را از سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی جدا سازند و ضمن عذرخواهی از قاطبه جهان اسلام اقدامات هتاکانه خود را جبران کنند. و توجه داشته باشند در صورت تکرار این‌گونه رفتارهای ضد دینی و هنجار شکنانه باید منتظر عواقب بعدی آن از سوی آحاد امت سلحشور و شهید پرور اسلامی باشند. همچنین از دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت امورخارجه و قوه قضائیه تقاضای پیگیری حقوقی عاجل و کامل از طریق مجامع بین المللی و ذی‌صلاح را دارد.

روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام روحانیون رزمی تبلیغی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha