یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ علی یاسین العاملی

حوزه/ شیخ علی یاسین العاملی رئیس نشست علمای صور سالگرد پیروزی جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت و از محور مقاومت در رأس آن جمهوری اسلامی ایران، تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی یاسین العاملی رئیس نشست علمای صور و منطقه آن سالگرد پیروزی جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت و از محور مقاومت در رأس آن جمهوری اسلامی ایران که به لبنان کمک کرد تا به پیروزی تاریخی خود دست یابد، تشکر و قدردانی نمود.

وی افزود: پیروزی جنگ ۳۳ روزه، یک پیروزی اساسی در راه رهایی منطقه از سلطه و هیمنه غرب بود و در را به روی همه مقاومت ها نه فقط برای رویارویی بلکه برای پیروزی و آزادی سرزمین باز کرد.

شیخ یاسین تصریح کرد: شکست دشمن صهیونیستی و پس از آن دشمن تکفیری در تضعیف مقاومت باعث شد که آزادی فلسطین موضوع زمان باشد و دیگر موضوعی به وجود نیاید.

وی بیان داشت: رهبری و عناصر مقاومت نیازی به گواهی میهن دوستی ندارد و چالش میهن پرستی آنها چیزی جز دستور پروژه صهیونیستی و آمریکایی نیست که با شکست دشمنان صهیونیستی و تکفیری شکست خورد.

رئیس نشست علمای صور اشاره کرد: پایبندی به سلاح های مقاومت و حفاظت از آن در رأس هرم میهن پرستی لبنانی تلقی می شود که بدون آن لبنان پرونده ای حاشیه ای در پروژه صهیونیستی- آمریکایی برای منطقه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha