سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
حجت الاسلام آذرافروز

حوزه/ حجت الاسلام آذرافروز از اساتید، روحانیون و طلاب خوزستانی درخواست کرد با توجه به احتمال خطای سیستمی، شلوغ شدن نهادهای مربوط به خروج کشور و تعطیلات مدیریت حوزه علمیه خوزستان حتما درخواست خروج از کشور خود را تاقبل از ۵ شهریور ثبت کنند.

حجت الاسلام آذرافروز، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز بیان داشت: اساتید، روحانیون و طلاب که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نیستند برای اینکه بتوانند به زیارت اربعین حسینی مشرف شوند حتما باید درخواست خروج از کشور خود را ثبت کنند.

وی از اساتید، روحانیون و طلاب خوزستانی درخواست کرد با توجه به احتمال خطای سیستمی، شلوغ شدن نهادهای مربوط به خروج کشور و تعطیلات مدیریت حوزه علمیه خوزستان حتما درخواست خروج از کشور خود را تاقبل از ۵ شهریور ثبت کنند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: برای درخواست خروج از کشور از دو شیوه نامه نگاری و سامانه «سخا» یا «پلیسِ مَن» استفاده می شود اما با توجه به ازدحام جمعیت و کمبود وقت تقاضامندیم به هیچ وجه از شیوه نامه نگاری استفاده نکرده و حتما درخواست خروج خود را از طریق سامانه ثبت نمایند.

وی اظهار کرد: اساتید، روحانیون و طلاب خوزستانی توجه داشته باشند که حتما قبل از مراجعه به مرز از ثبت درخواست خروج از کشور خود مطمئن شوند چرا که امکان همکاری در این زمینه توسط مسئولین مربوطه در مرز وجود ندارد.

حجت الاسلام آذرافروز اضافه کرد: سربازان طلبه به این نکته توجه کنند که حداکثر عزیمت آنها به سفر اربعین ۱۰ روز بوده و برای خروج از کشور باید ابتدا نامه ی درخواست خروج خود را از ارگانی که در آن مشغول خدمت هستند به امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان تحویل دهند تا امور طلاب درخواست خروج آنها را خطاب به سپاه پاسداران صادر کند. باید این نامه را به سپاه حضرت ولی عصر(ع) خوزستان تحویل داده تا سپاه نامه ی درخواست خروج آنها را خطاب به اداره گذرنامه صادر کند و اداره گذرنامه هم درخواست خروج آنها را ثبت نماید.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه گذرنامه ها دو سال تمدید شده اند عزیزانی که تاریخ انقضای گذرنامه آنها سال ۱۴۰۰ و یا بعد از این تاریخ بوده می توانند ابتدا درخواست خروج خود را ثبت و بعد از آن به اداره گذرنامه مراجعه کرده تا برگه تمدید اعتبار را بر روی گذرنامه آنها الصاق شود و به زیارت اربعین مشرف شوند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در پایان گفت: همکاران امور طلاب به صورت جهادی پای کار ثبت خروج عزیزان بوده و از کلیه عزیزان درخواست دعای ویژه دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha