پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
تصاویر/ حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در شهرستان ماکو

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فاضل گفت: تمام تلاش مدیران حوزه های علمیه خواهران ایجاد زیرساخت های لازم برای تربیت بانوان مجتهده است و در این راستا نیازمند یاری مدیران و اساتید مدارس علمیه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل عصر سه شنبه در دیدار با مسئولین مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) شهرستان ماکو که در سالن جلسات این مدرسه علمیه برگزار شد، با تقدیر از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) شهرستان ماکو، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی صحیح اسلامی و فرهنگ سازی برای رسیدن به تمدن اسلامی یکی از رویکردهای مهم حوزه های علمیه خواهران است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: تمام تلاش مدیران حوزه های علمیه خواهران ایجاد زیرساخت های لازم برای تربیت بانوان مجتهده است و در این راستا نیازمند یاری مدیران و اساتید مدارس علمیه هستیم.

وی عنوان کرد: حقیقتاً مدیران و اساتید حوزه های علمیه خواهران با اندک حمایتی جهاد می کنند و تلاش ما این است که بتوانیم حمایت ها از اساتید و کادر مدارس علمیه خواهران را در شأن آن ها قرار دهیم.

در ادامه این جلسه سیده صبورا محمدی سرپرست مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) ماکو نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، گفت: مدرسه علمیه ماکو با وجود کمترین امکانات در عرصه های مهم ایفای نقش داشته است و در ایام غدیر، محرم و مناسبت های ملی و مذهبی طلاب و اساتید این مدرسه حضور اجتماعی فعال داشتند که به عنوان نمونه می توان به برگزاری جشن های اعیاد برای عموم مردم در پارک امام خمینی(ره)، برگزاری شنبه های مهدوی در مدرسه علمیه، دایر کردن میز پاسخ به سوالات شرعی توسط مربیان امین در مسجدجامع و برگزاری ایستگاه عاشقی در مراسم جشن روز دختر و اهدای هدیه به مادران و دختران ماکویی اشاره کرد.

وی افزود: ساختمان کنونی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ماکو مناسب مدرسه نیست و لذا با همکاری و حمایت مسئولین ساختمان جدید در حال احداث است که برای تکمیل آن حمایت مدیران حوزه های علمیه و مسئولین استانی را می طلبد.

سرپرست مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ماکو ادامه داد: برای ارتقای سطح کیفی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ماکو باید حمایت های لازم برای جذب اساتید صورت گیرد.

وی در پایان گفت: مرز بازرگان یکی از مرزهای پر رفت و آمد است و لازم است طلاب حضور فعال در اجرای برگزاری برنامه های فرهنگی در آن داشته باشند، خصوصا در ایام اربعین که زوّار خارج از کشور برای سفر به عراق وارد ایران می شوند و اگر حمایت های لازم صورت بگیرد می توانیم موکبی را در آن جا دایر کرده و به ارائه فعالیت های فرهنگی و دینی بپردازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha