سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کد خبر: 1104020
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
امام جمعه قشم

امام جمعه قشم گفت : مردم قشم مطمئن باشید به هر طریق ممکن مشکل آب شرب شهرستان حل خواهد شد و به زودی آنچه مورد انتظار مردم است صورت می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، با اشاره سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: ۲۶ مرداد سالروز تجلیل از قهرمانانی است که سفیران عزت و آزادگی و پیام آور صبر و استقامت ایران اسلامی و امروزه پیام آور بصریت در جامعه هستند را باید گرامی داشت.

امام جمعه قشم افزود: مسئولین باید وظیفه ی قانونی و انسانی خود را نسبت به آزادگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا که الگویی برای آحاد جامعه هستند انجام دهند.

وی افزود: کودتای ننگین آمریکایی ها در ۲۸ مرداد یادآور بازگرداندن احمق ترین و ظالم ترین شاه خائن به کشور و سلطه بر ایران است.

حجت الاسلام حاجبی گفت: آن روز آمریکایی ها و انگلیسی ها با مداخله مستقیم و علنی و فتنه انگیزی به دنبال ناامید کردن و از بین بردن استقلال مردم ایران بودند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باعث تعمیق بخشیدن به عزاداری‌ها، موالید و جشن‌های اسلامی شد.

امام جمعه قشم گفت: اجاره بهای سنگین منازل مسکونی استیجاری و واحدهای تجاری کمر مستأجرین را شکسته است و باید دست دلالانی که باعث بالا رفتن اجاره بهای منازل و واحدهای تجاری شده اند را شکست.

وی افزود: مسئولین قضایی و تعزیرات شهرستان قشم نسبت به جلوگیری از اجاره بهای غیر متعارف منازل استیجاری و واحدهای تجاری ورود جدی بکنند و نسبت به دلالان سخت گیری بیشتری داشته باشند.

وی در پایان اضافه کرد: مردم قشم مطمئن باشید به هر طریق ممکن مشکل آب شرب شهرستان حل و به زودی آنچه مورد انتظار مردم هست انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha