جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید نورالدین صمدانی

حوزه/ رئیس اوقاف شهرستان قم گفت: خادمی در موکب امامزادگان قم در شهر سامرا، در عین اینکه مسئولیتی سنگین است، بسیار شیرین هم هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید نورالدین صمدانی در گردهمایی عوامل موکب امامزادگان استان قم در شهر سامرا که در سالن همایش‌های امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: سواد واقعی در همین قال الصادق و قال الباقرهاست که می‌گوییم، اگر اینها را یاد گرفتیم، با سوادیم وگرنه حرف از افراد مختلف زیاد است.
وی افزود: در جمعی، سخنان بسیاری از جامعه‌شناسان و نویسندگان غربی بیان کردم تا در انتها، حدیثی از ائمه اطهار(ع) برایشان نقل کنم و این، ثمره آن سخنرانی بود.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با بیان اینکه بر اساس روایتی از امام معصوم(ع) آمده که نفس‌های مومنان و خود آنها را دوست می‌دارند گفت: اگر در جمعی احادیث اهل بیت(ع) گفته شود، آنگاه آن جمع شایسته چنین جایگاهی خواهد بود.
وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) می‌فرمایند «إنّی مَسؤولٌ و إنّکُم مسؤولُونَ» یعنی هم من پیامبر مسئول هستم و همه شما مردم، نسبت به آنچه بر عهده ما گذاشته است.
صمدانی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش دست اندکاران اوقاف به خصوص خادمان موکب امامزادگان قم در شهر سامرا گذاشته شده است گفت: این مسئولیت در عین سختی‌هایی که دارد، بسیار شیرین است چون نوکری در آستان حسینی و امامزادگان واجب التعظیم قم، افتخار بزرگی برای هر شخصی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha