جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
1

حوزه/ رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار کادر نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد کشور گفت: در راستای هویت بخشی و نقش دهی به نوجوانان، کادر مدیریتی کانون های بیش از ۱۹۰ مسجد کشور از میان نوجوانان انتخاب شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور امروز در دیدار با آیت الله اعرافی گزارشی از برگزاری نشست هیئت اندیشه ورز کانون های فرهنگی و هنری مساجد ارائه و بر اهمیت تقویت اخوت میان مساجد و نگاه تمدنی حاکم بر فعالیت های مسجد تأکید نمود و تصریح کرد: بر این باوریم که فعالیت در حوزه مساجد، باید مبتنی بر نقش آفرینی امام جماعت در مدیریت کانون، مدیریت فرهنگی منطقه و.... نیز دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین خداداده، نقش آفرینی طلاب و فضلا در جهت دهی به فعالیت های پویای کانون های فرهنگی و هنری را مهم ارزیابی نمود و اذعان داشت: بیش از ۳۰۰۰ مسجد کشور در مجاورت مدارس هستند، لذا با فعال سازی کانون های فرهنگی و با مشارکت ائمه جماعت مساجد، بحث اوقات فراغت محصلان و ارائه برنامه های فرهنگی و دینی در بستر مسجد عملیاتی شد.

وی گزارشی از میدان داری بیش از ۲ هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد کشور ارائه کرد و یادآور شد: در راستای هویت بخشی و نقش دهی به نوجوانان، کادر مدیریتی کانون‌های فرهنگی هنری بیش از ۱۹۰ مسجد کشور از میان نوجوانان انتخاب شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین خداداده، به سیاست گذاری های کلان و راهبردی هیئت اندیشه ورز کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از استعداد بالایی در جذب نوجوانان مستعد برای حضور و ورود به حوزه های علمیه برخوردار هستند.

وی بر اهمیت نوسازی و زیربنایی مدیران فرهنگی استان ها تأکید و حضور جوانان و نوجوانان مستعد را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت خیلی بالایی در کشف استعدادهای درخشان و تربیت مدیران فرهنگی کشور برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha