یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: کارمندان با سعه صدر و مهربانی با مردم برخورد کنند و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع همت خود را به‌کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولتمردان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید همواره سیره شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و در راستای خدمت رسانی صادقانه و جهادی به مردم تلاش کنند.

وی با تبریک روز کارمند، گفت: کارمندان با سعه صدر و مهربانی با مردم برخورد کنند و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع همت خود را به‌کار گیرند.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: دولت باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند در راستای رفع گرانی و تورم در کشور اقدامات چشمگیری را انجام داده و برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین، خاطرنشان کرد: سوم شهریور ۱۳۲۰ متفقین بدون هیچ زحمتی وارد ایران شده و رضاشاه از کشور فرار کرد و همه تصمیمات را بدون حضور شاه برای ایران می‌گرفتند.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران را از ستم ایادی شرق و غرب رهایی بخشید، خاطرنشان کرد: امروز استقلال، آزادی و معنویت از اساسی‌ترین ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به تحویل پهپاد مهاجر با ۲ هزار کیلومتر بُرد و موشک‌های شهیدان ابوالمهدی و حاج قاسم به سپاه و نیروهای مسلح، یادآور شد: اقتدار روزافزون نیروهای مسلح ایران خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی، همچنین بر حل مشکلات کارگران کارخانه نساجی و کاشی جم بروجرد تأکید کرد و گفت: امید می‌رود مدیران این کارخانه‌ها مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران را مرتفع کنند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه امروز پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی حرکتی بی‌نظیر در جهان محسوب می‌شود، یادآور شد: پیاده روی اربعین حسینی لبیک به ندای امام آزادگان جهان، امام حسین(ع) است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha