پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
محیا

حوزه/ معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران استان قم زمان شرکت در آزمون وبینارهای رویداد محیا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، صدیقه سید تاج الدین عنوان کرد: آزمون‌های وبینارهای اول تا پانزدهم از تاریخ ۶ شهریور لغایت ۱۰ شهریور مجددا قابل دسترسی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت درج حضور و استفاده خود از وبینارها، در این آزمون‌ها شرکت نمایند.

وی در خصوص شرکت در آزمون وبینارهای رویداد محیا بیان کرد: در ایام اربعین حسینی و با استمداد از عنایات الهی، به اطلاع طلابی که از انجام آزمون یک یا چند وبینار جامانده‌اند و یا علی‌رغم حضور در وبینارها قادر به فراگیری کامل نبوده‌اند می‌رساند فایل کامل مکتوب سلسله وبینارها در کانال مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم به نشانی @hawzah_khaharan_qom قابل دریافت است.

وی با اشاره به اینکه فایل صوتی وبینارها در سامانه سیما در صفحه رویداد محیا قابل رویت و بهره برداری است، گفت: آزمون‌های وبینارهای اول تا پانزدهم از تاریخ ۶ شهریور لغایت ۱۰ شهریور مجددا بازخواهند شد، علاقه مندان می‌توانند جهت درج حضور و استفاده خود از وبینارها، در این آزمون ها شرکت نمایند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران استان قم، اظهار کرد: با توجه به تسریع در صدور گواهی این دوره، امکان تمدید مجدد وجود نخواهد داشت.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha