چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ناوگان عمومی زوار اربعین

حوزه / مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:تا ساعت ۲۴ هشتم شهریورماه، تعداد ۶ هزار و ۸۱۷ مسافر با ۲۲۰ سفر از مبادی مختلف استان به‌وسیله ناوگان عمومی به مرز شلمچه به‌صورت رفت اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، عابد محمدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی با اشاره به تعداد افرادی که به وسیله ناوگان عمومی به مرز شلمچه اعزام شدند، اظهار داشت: تا ساعت ۲۴ هشتم شهریورماه، تعداد ۶ هزار و ۸۱۷ مسافر با ۲۲۰ سفر از مبادی مختلف استان به‌وسیله ناوگان عمومی به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۲۰ سفر با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان جهت تسهیل اعزام زوار اربعین حسینی(ع) با اخذ شرایط ایمنی، در سطح استان، زائرین هم استانی را به مرز شلمچه با تمام توان و ظرفیت جابجا می‌کنند.

وی بیان کرد: با استقرار جایگاه اسکان، در کنار سایر ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ‌ها، همکاران ما به تعداد پنج نفر ملبس به کاور راهداری، مبادرت به خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در کنار جایگاه‌ها و ادارات راهداری استان در مسیر مربوطه هستند.

محمدی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و طرح بزرگ ملی که به دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شد، در روز دوم شهریور با استقرار یک عدد کانکس و پنج نفر کارشناسان حوزه حمل و نقل مسافر و معاونت حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایانه مرزی شلمچه مستقر شدند که ۲۲۰ سفر با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان جهت تسهیل اعزام زوار اربعین حسینی(ع) در خصوص وظایف محوله ساماندهی می‌کنند.

مهرجو فرخی معاونت حمل و نقل استان که در مرز شلمچه حضور دارد نیز به شور و شعف مردم اشاره کرد و گفت: برودت هوای گرم خدمات را سخت کرده است.

مهرجو فرخی اظهار کرد: طرح راه نجات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تا روز بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که با تمام تلاش و ظرفیت موجود خدمات رسانی را خالصانه ارائه نماییم.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha