پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه موقت عسلویه

حوزه/ امام جمعه موقت عسلویه گفت: هفته دولت در همه جای استان پروژه های خوبی افتتاح یا آغاز شد، اما در شهرستان عسلویه چنین اتفاقی رخ نداد. این همه اعتبار هست چرا کار نمی‌کنند؟.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس بحرینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عسلویه با اشاره به مناسبت ۱۷ شهریور سال ۵۷ و شهادت جمعی از مردم به دست رژیم شاه گفت: عده ای به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند و سخنی از خیانت ها و جنایت های این رژیم نمی گویند.

امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه رژیم شاهنشاهی در ۱۷ شهریور جمع زیادی از مردم را به گلوله بست، ادامه داد: آن زمان در قم حضور داشتم و دیدم که لودر آورده بودند و کشته‌ها و زخمی را جمع می کردند.

وی در ادامه با انتقاد از ضعف پروژه ها در شهرستان عسلویه، گفت: هفته دولت در همه جای استان پروژه های خوبی افتتاح یا آغاز شد، اما در شهرستان عسلویه چنین اتفاقی رخ نداد. این همه اعتبار هست چرا کار نمی‌کنند؟

حجت الاسلام بحرینی با تاکید بر مقابله با فساد، گفت: شهرداری و شورا بنشینید و بررسی کنند کسانی که مدارک زیادی علیه آنها هست به کار گرفته نشوند.

امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به مشکلات لنجداران گفت: اگر قرار است راجع به ته لنجی و مسائل دریا مصوباتی باشد باید از اهل دریا در جلسات دعوت کنند و تصمیمات کارشناسی گرفته شود، چرا که صدها نفر از طریق این لنج‌ها نان می‌خورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha