شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سردار امان الله گشتاسبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بعد از گذشت ۴۴ سال آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و نیز معاندان ادعای دوستی با ملت ایران را دارند در حالی که همین ها عامل اصلی شهادت ۲۰۰ هزار جوان و فرزند این مملکت از ابتدای انقلاب تا امروزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان سردار امان الله گشتاسبی امروز با ماموستایان و طلاب علوم دینی اهل سنت شهرستان بانه دیدار کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار اظهار کرد: ایران از تنوع فرهنگی و مذهبی بسیار بالایی برخوردار بوده و تاریخ این مملکت بسیار باشکوه می‌باشد، تا جایی که حتی قبل از اسلام نیز مردم این دیار خدای یکتا را می‌پرستیدند.

وی ضمن تسلیت سالروز رحلت رسول اکرم(ص) عنوان کرد: حاکمیت این عالم بر اساس آیات الهی می‌باشد که این آیات به وسیله رسول خدا به انسان‌ها ابلاغ گردید و امروز آن را به عنوان دین مبین اسلام می‌شناسیم.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه باید به ارزش‌های دینی خود افتخار کنیم، خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به تاریخ گذشته داشته باشیم می‌بینیم که بسیاری از حکام بر ضد مردم فساد و ظلم کرده‌اند و بعضاً بخش‌هایی از این کشور را به بیگانگان داده‌اند که این خیانتی بزرگ بوده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس عنوان کرد: با این وجود بعد از ۱۴۰۰ سال از اسلام یک روحانی و یک حوزوی توانست بساط ظلم و ستم در ایران را جمع کند و یک حکومت اسلامی را تشکیل دهد و این روحانی کسی نبودند جز حضرت امام خمینی(ره).

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در برابر استکبار و دشمنان ایستاده‌اند، بیان کرد: بعد از گذشت ۴۴ سال آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و معاندان ادعای دوستی با ملت ایران را دارند در حالی که همین ها عامل اصلی شهادت ۲۰۰ هزار جوان و فرزند این مملکت از ابتدای انقلاب تا امروز هستند.

وی یادآور شد: همین کشورها و دولت‌هایی که امروز ادعای دوستی با ملت ایران را دارند به بهانه حمایت از آزادی، تحریم‌های بی‌سابقه‌ای علیه ملت مان اعمال کرده‌اند که این مغایر با گفتار آنان است.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی بیش از ۶۰ هزار مستشار نظامی آمریکا در ایران حضور داشتند، گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌هایی در سخنان خود صادق نیستند و امروز ظلم می‌کنند و ملت‌های منطقه را به بدبختی کشانده‌اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: باید برای اقتدار کشور ایثار و تلاش کنیم، زیرا ظرفیت‌های توسعه در داخل کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و دولت خدمتگزار ملت می‌باشند و هرگز به خود اجازه نمی‌دهند که این مردم با نجابت را تنها بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha