چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: باید همه کسانی که امنیت ملی ما را مورد هجمه قرار می‌دهند بدانند که هیچ جایی برایشان امن نخواهد بود و امنیت و منافع ملی خط قرمز جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از مجموعه دولت و نیروهای امنیتی به ویژه نیروهای انتظامی، مرزبانی که با برنامه‌ریزی در جهت تسهیل تردد زائران پیاده روی کمک کردند، اظهار داشت: همچنین در ایام اربعین ارز لازم توزیع شد و نیز تردد در مرز روان و بدون معطلی بود.

امام جمعه خارگ با اشاره به دستگیری اغتشاشگران در خارج از کشور، ابراز کرد: یکی از اخبار خوب که کمتر به آن توجه شد برگرداندن اغتشاشگرانی بود که در کشورهای اروپایی با بیانیه و تشویق به تخریب و تجمع در سال گذشته، موجب ناآرامی در کشور شدند که از مجموعه‌های امنیتی به‌ویژه وزارت اطلاعات تشکر می‌کنیم.

وی افزود: باید همه کسانی که امنیت ملی ما را مورد هجمه قرار می‌دهند بدانند که هیچ جایی برایشان امن نخواهد بود و امنیت و منافع ملی خط قرمز جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام کارگر گفت: همه باید مراقبت کنند دشمنان این ملت هر روز یک نقشه‌ای را برای به زیر کشیدن حرکت بزرگ ملت ایران دارند، اما تا امروز اقتدار ایران اسلامی قوی‌تر از گذشته شده و به تعبیر مقام عظمای ولایت به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و خستگی معنا ندارد.

امام جمعه خارگ اظهار کرد: ما از تفکر بسیج آموخته‌ایم که خسته، دشمنان و منافقان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha