شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام ایمانی

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : محور مقاومت تجلی گاه اتحاد بین مسلمین و سدی محکم برای جلوگیری از خواسته‌های دشمنان برای اختلاف و تفرقه در امت‌های مسلمان جهان شده است.

حجت‌الاسلام محمد ایمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، وحدت را امری ضروری برای جوامع اسلامی خواند و اظهار داشت: خداوند در قرآن تفرقه و اختلاف را نهی می‌کند و از مسلمانان می‌خواهد دو دستگی را کنار بگذارند و راه روشن را برای آنان وحدت و همدلی با یکدیگر می‌داند.

وی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، امامین انقلاب بر اساس تعالیم و آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی وحدت را شعائر و رکن اساسی برای هدایت جامعه و پیشرفت می‌دانند و بر این باور و نگاه جمهوری اسلامی در طول این مسیر حرکت کرده است.

وی بیان کرد: پیامبر (ص) در جامعه‌ای که مالامال از تفرقه و اختلاف بود توانستند با اخلاق حسنه، اتحاد و برادری را حکمفرما کنند و این باید در جوامع اسلامی یا به همان تعبیر امت اسلامی، گسترش یابد.

حجت‌الاسلام ایمانی ادامه داد: تجمع امت اسلامی بر اتحاد در کتاب، پیامبر و قبله نه تنها در دل دشمنان هراس ایجاد می‌کند، بلکه بازگشت به تمدن اسلامی اوایل اسلام و قدرت اسلامی را تداعی می‌کند.

وی اظهار کرد: کنار هم بودن فارغ از هر گونه نژاد و زبان و مذهب سبب جامعه عمل پوشاندن به آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: دشمنان اسلام در طول تاریخ تا به امروز آرام ننشته‌اند و برای ایجاد اختلاف از هر ابزاری بهره جسته تا مسلمانان را در تنگنای اقتصادی و فکری قرار دهند.

حجت‌الاسلام ایمانی تأکید کرد: یکی از شیوه‌های رایج دشمن، جنگ به تمام معنا چه نرم افزاری و چه سخت افزاری برای به جان هم افکندن مسلمین جهان است که در طول چند قرن سیطره امپراتوری غرب، جنگ‌ها بین مسلمان افزایش یافته است.

وی گفت: دشمن با برنامه ریزی دقیق و استفاده از جنگ‌های نابرابر و بهره از فریب خوردگان در متن اسلام رسوخ کرده و تنها جریانی که امروز موفق شده در برابر آن ایستادگی کند، محور مقاومت است.

حجت‌الاسلام ایمانی اظهار کرد: محور مقاومت تجلی‌گاه اتحاد بین مسلمین و سدی محکم برای جلوگیری از خواسته‌های دشمنان برای اختلاف و تفرقه در امت‌های مسلمان جهان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با حفظ وحدت، آبرو برای پیامبر (ص) باشیم تا بتوانیم در کنار هم و با آسایش و آرامش زندگی کنیم و دنیای عاری از اختلاف داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha