پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1111240
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
الهی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان برنامه های هفته فراجا را در این استان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان امروز در جمع خبرنگاران از آغاز هفته انتظامی با شعار "شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار" خبر داد .

وی فرا رسیدن هفته انتظامی را به همه کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی استان و خانواده های گرانقدر آنان که با زحمات و تلاش های شبانه روزی در راستای خدمت رسانی و تأمین نظم و امنیت مردم شریف تلاش می کنند، تبریک گفت.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به شعار "شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار" در هفته انتظامی سال ۱۴۰۲، افزود: در صورت نهادینه شدن قانون مداری در یک جامعه، می توان از آن جامعه انتظار رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای را داشت، بنابراین، داشتن شهروندانی قانون مدار در جامعه، یکی از ضرروت ها و خواسته هایی است که برای تحقق آن باید تلاش کرد.

سردار الهی ادامه داد: اولین روز هفته انتظامی پنج شنبه ۱۳ مهر ماه با عنوان " پلیس انقلابی، سرباز فداکار، ایثار و شهادت"، روز جمعه ۱۴ مهر با عنوان " پلیس ولایی، جامعه ایمانی ،حفظ ارزش ها"، شنبه ۱۵ مهر به عنوان "پلیس مقتدر ، قانون مداری ، انضباط اجتماعی "، یک شنبه ۱۶ مهر " پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، توسعه امنیت" ، دوشنبه ۱۷ مهر با عنوان " پلیس خدمتگزار، شهروند قانون مدار، امنیت پایدار"، سه شنبه ۱۸ مهر را " پلیس دانش بنیان، حرفه ای، روزآمد"، چهارشنبه ۱۹ مهر "پلیس پاسخگو، اعتماد عمومی، انسجام اجتماعی" نامگذاری شده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه در این هفته برنامه متنوع زیادی از قبیل عطر افشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برنامه های فرهنگی و ورزشی، برنامه های ارائه خدمات مضاعف در یگان های انتظامی، ملاقات های چهره به چهره با مردم و ... را خواهند داشت خاطرنشان کرد: این برنامه ها با همکاری صداو سیمای مرکز لرستان و زحمت کشان عرصه فرهنگ و رسانه ( اصحاب رسانه) استان به سمع و نظر مردم شریف خواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha