چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
پلیس

حوزه/ معاون مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی و امور شهرستان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در پیام تبریکی از رشادت‌ها و افتخارات این نهاد قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام محمد علی زحمتکش معاون مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی و امور شهرستان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در پیام تبریکی از رشادت‌ها و افتخارات این نهاد قدردانی کرد.

در این پیام با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۲۹ مهر۱۳۹۹، آمده است:

«مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می‌کنند و از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می‌کنند.»

فراجا بازوان قدرتمند نظام در تأمین و حفظ آسودگی هموطنان در تمامی لحظات زندگی و شأن و اعتبار غیرقابل توصیف آن نزد افکار عمومی، ثمره حماسه‌ آفرینی‌های فرماندهی انتظامی در وجب به وجب خاک ایران عزیز است.

ایفای رسالت‌های خطیر تأمین امنیت و دفاع از جان و مال مردم توسط سربازان غیرتمند، درجه‌داران فداکار و سرداران بی‌باکِ فرماندهی انتظامی نگین درخشان کارنامه آنان در پیشگاه خداوند متعال و ملت قدرشناس ایران است که با هیچ افتخاری قابل جایگزینی نیست.

در ایام هفته نیروی انتظامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا، به ارواح طیبه آنان سلام و درود می‌فرستم و از پروردگار برای همسنگران آنان در عرصه امنیت، عزت روزافزون تحت توجهات امام زمان(عج) خواستارم.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha