پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و روحانیون اهواز در حمایت از گروه های مقاومت فلسطین

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروزه پشتوانه مردم فلسطین مردم ایران اسلامی هستند و مردم ایران از وقتی که شنیدند که موفقیت‌هایی را به‌دست آورده‌اند در سراسر ایران اسلامی به نشانه شادی به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز در حاشیه تجمع طلاب و روحانیون اهواز با هدف حمایت از حماسه آفرینی گروه‌های مقاومت فلسطینی، اظهار داشت: اشغالگران خوب بفهمند امام راحل و رهبرمعظم انقلاب هر پیش بینی کردند محقق شده و امامین انقلاب فرمودند فلسطین اشغالی تحت عنوان رژیم اسرائیل قطعا از صحنه روزگار محو خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: رهبرمعظم انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، اما شاهدیم که خودشان عجله کردند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: امروزه پشتوانه مردم فلسطین مردم ایران اسلامی هستند و مردم ایران از وقتی شنیدند که موفقیت‌هایی را به‌دست آورده‌اند در سراسر ایران اسلامی به نشانه شادی به خیابان‌ها آمدند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی امت اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین، ادامه داد: این آمادگی به گونه‌ای است که لحظه شماری می‌کنند تا رهبرمعظم انقلاب به سربازان خود اجازه بدهند و ۲۴ ساعت نخواهد گذشت تا اسرائیلی وجود خارجی نخواهد داشت.

در این مراسم آیت الله موسوی جزایری، آیت الله شفیعی و حجت الاسلام والمسلمین حیدری اعضای مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و جمعی از شخصیت‌های حوزوی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha