چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
نماینده ولی فقیه در خوزستان از کادر بیمارستان تخصصی بوستان قدردانی کرد

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان از بیمارستان تخصصی جانبازان اعصاب و روان بوستان، بازدید و ضمن عیادت از جانبازان، وضعیت رسیدگی به آنها را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز از بیمارستان تخصصی جانبازان اعصاب و روان بوستان بازدید و ضمن عیادت از جانبازان، وضعیت رسیدگی به آن‌ها را بررسی کرد.

در این بازدید که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، رئیس دادگستری استان، مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند از پرستاران و کادر بیمارستان تخصصی جانبازان اعصاب و روان بوستان قدردانی شد.

در حاشیه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از بیمارستان تخصصی جانبازان اعصاب و روان بوستان، اظهار داشت: بالغ بر ۲۰ سال است که تعدادی از جانبازان اعصاب و روان که والدین آنها نیز فوت کرده‌اند، در این بیمارستان از آن‌ها مراقبت می‌شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مجموعه کادر بیمارستان دلسوزانه به جانبازان رسیدگی و از آنها مراقبت می‌کنند، گفت: نیاز است که از جانبازان اعصاب و روان بوستان عیادت بیشتری صورت گیرد و زمینه نشاط و تفریح آنها را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: در عیادت برخی از جانبازان در منزل آنها، برخی از این عزیزان بیش از ۳۰ سال تنها بر روی قسمتی از بدن خود خوابیده‌اند که شرمنده آنها و خانواده هایشان می‌باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha