پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
ساوه

حوزه/ مسئول عملیات سپاه شهرستان ساوه گفت: دشمن تمام تلاشش را کرد تا آرامش و ثبات را از ملت ایران بگیرد اما به‌عکس به‌لطف خداوند و بصیرت مردم و بهره‌گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نقشه‌های دشمن نقش برآب شده و ایران به عنوان یکی از قدرت‌های اول منطقه شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه، صبح امروز نشست تخصصی _ سیاسی با موضوع عملیات طوفان الاقصی با حضور آقای اشجاری مسئول عملیات سپاه شهرستان ساوه در این مدرسه برگزار شد.

در این نشست اشجاری اظهار داشت: دشمنان ایران به‌وجود رهبر معظم انقلاب و موقعیت‌های این کشور، غبطه خورده و تلاش دارند تا با داشتن تسلط بر اطلاعات سیاسی، فرهنگی و امنیتی این کشور برخی وقایع به‌وجود آمده در آن را در رسانه‌های خود بزرگ جلوه دهند.

وی گفت: دشمن تمام تلاشش را کرد تا آرامش و ثبات را از ملت ایران بگیرد اما به‌عکس به‌لطف خداوند و بصیرت مردم و بهره‌گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نقشه‌های دشمن نقش برآب شده و ایران به عنوان یکی از قدرت‌های اول منطقه شناخته می‌شود.

مسئول عملیات سپاه شهرستان ساوه، با اشاره به وقایع اخیر در فلسطین، خاطرنشان کرد: اسرائیل روز به روز نسبت به مردم مظلوم فلسطین رذالت و وحشی‌گری بیشتری نشان داده، اما به‌برکت قیام طوفان الاقصی نیروهای مقاومت در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کردند تا به هدف مقدس نابودی اسرائیل دست پیدا کنند.

وی با توجه به مهم‌بودن مسئله فلسطین برای مسلمان، یادآور شد: با برکت نظام اسلامی و دور اندیشی رهبر فرزانه انقلاب و با همت شهید سلیمانی سلاح مردم فلسطین به فراتر از سنگ و چوب رفته و به‌راحتی موشک و پهباد در اختیار دارند.

وی تصریح کرد: فلسطین امروز با فلسطین سال‌های پیش متفاوت است و با عزمی راسخ وارد میدان نبرد شده و لذا امیدواریم بتواند به هدف والای خود که آزادی قدس است برسد.

تلاش دشمن گرفتن آرامش و ثبات از ملت ایران است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha