جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام جهانگیری

حوزه/ حجت‌الاسلام جهانگیری گفت: فلسطینیان اقتدار شیطانی صهیونیست‌ها را در هم شکستند و دیگر فقط دفاع نمی‌کنند بلکه حمله می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه بستک، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در این شهرستان، اظهار داشت: نماز جمعه ذکر خداست و دل‌ها را خدایی می‌کند، نماز جمعه باشکوه‌ترین اجتماع مومنین در هر هفته است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام دشمنی‌ها و توطئه‌ها با اقتدار ایستاده و آنچه روشنگر راه و انسجام بخش دل‌ها بوده، نماز جمعه است.

امام جمعه شهرستان بستک در خطبه دوم به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: فلسطینیان اقتدار شیطانی صهیونیست‌ها را در هم شکستند و دیگر فقط دفاع نمی‌کنند بلکه حمله می‌کنند.

وی تأکید کرد: در طول ۷۰ سال گذشته مردمان زیادی در فلسطین از جمله کودکان به‌شهادت رسیدند و جامعه جهانی به‌مظلومیت فلسطینیان توجهی نمی‌کرد، اما امروز رژیم غاصب صهیونیستی با حملات فلسطینیان روبرو شده و حالا به مظلوم نمایی رو آورده است.

حجت الاسلام جهانگیری ادامه داد: به‌برکت بیداری امت اسلامی، امروز فلسطینیان افتخارآمیزتر از گذشته در صحنه هستند، وجود فلسطین باعث انسجام امت اسلامی شده و دشمن هرچه بیشتر دشمنی کند بر اتحاد امت اسلامی اضافه می‌شود، حتی برخی دولت‌های اسلامی که تا چند ماه پیش به‌دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند امروز با ملت‌های مسلمان همراهی می‌کنند و حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان بستک ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم شهرستان بستک، اظهار کرد: در طول مدت زمانی که مسئولیت داشته‌ام در مسیر وحدت و همدلی، توسعه و آبادانی و ارتقاء فرهنگی تلاش کرده‌ام و از امروز تا زمانی که در خدمت مردم شهرستان بستک هستم، باز هم در این راه تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha