چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
1

حوزه/ دوره آموزش تخصصی عوامل مراکز نیکوکاری، به همت انجمن مطالعات اجتماعی حوزه و مرکز علمی فرهنگی و نیکوکاری بشری و با همکاری کمیته امداد استان قم ۱۸و۱۹مهرماه ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،دوره آموزش تخصصی عوامل مراکز نیکوکاری، به همت انجمن مطالعات اجتماعی حوزه و مرکز علمی فرهنگی و نیکوکاری بشری و با همکاری کمیته امداد استان قم ۱۸ و ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ درمجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این دوره که که با استقبال خوب اعضای مراکز نیکوکاری با سر فصل های: احکام فقهی کنشگری در مراکز نیکوکاری. جایگاه مددکاری اجتماعی در مراکز نیکوکاری به همراه معرفی الگوهای موفق. اصول برنامه ریزی و اقدام در مراکز نیکوکاری. اصول و فنون ارتباطات و بازاریابی اجتماعی.اصول و فنون ارتباطات بین فردی و اخلاق نیکوکاری، توسط اساتید حوزوی و دانشگاهی از جمله حجت الاسلام هادی، حجت الاسلام دهقانی شورکی، دکتر فخر روحانی، دکتر حسن خواه، و خانم دکتر غنایی، مورد تدریس قرار گرفتند.

همچنین مقرر شد در پایان دوره بعد از برگزاری آزمون، به پذیرفته شدگان گواهینامه معتبر از سوی انجمن مطالعات اجتماعی حوزه اعطا گردد.

این دوره در شهر مقدس قم به عنوان مرکز پایلوت برگزار گردید و قرار هست بعد از تایید مسئولین مربوطه در سایر شهرها و به صورت کشوری برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha