جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
1

حوزه/ به برکت خون شهدای مقاومت و مردم مظلوم فلسطین وجدان‌های خفته در حال بیدار شدن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جعفرطیاری قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به این که هم اکنون فلسطین مظلوم در برابر کل دشمنان قسم خورده امت اسلامی ایستاده و با تمام توان خویش از کیان اسلام دفاع می‌کند گفت: عملیات طوفان الاقصی به خوبی نشان داد که یاوه گویی‌های رژیم کودک کش صهیونیستی ادعایی بیش نیست و این عملیات به پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین خواهد انجامید و به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) این شکست قابل ترمیم نیست.


قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارد با مظلوم نمایی افکار عمومی جهانیان را از جنایتی که در غزه و سرزمین‌های اشغالی با بدترین شکل در حال انجام است منحرف سازد ولی امروز به برکت خون شهدای مقاومت و مردم مظلوم فلسطین وجدان‌های خفته در حال بیدار شدن است و آزادی‌خواهان جهان در مقابل این جنایات سکوت نخواهند کرد.


عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب افزود؛ در قضیه فلسطین کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر؟ کجایند مدعیان دروغین دفاع از آزادی بیان؟ کجایند مدعیان دروغین دفاع از حقوق زنان و کودکان؟ آیا سردمداران حکومت‌های غربی این قتل عام بیرحمانه مردم مظلوم و بی پناه غزه را نمی‌بینند؟ و اگر می بینند که می‌بینند علت این سکوت چیست؟


این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد؛ دشمنان امت اسلامی به خوبی می‌دانند که جهان صدای مظلومیت فلسطین را شنیده است و همه آزادی‌خواهان جهان در دفاع از فلسطین و آرمان‌های فلسطین و جبهه مقاومت به صحنه آمده است و حتی دامنه اعتراض به جنایات رژیم نژاد پرست صهیونیستی به اروپا و آمریکا نیز رسیده است و به زودی ما شاهد از بین رفتن این غده سرطانی خواهیم بود.


قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد؛ امروز ملت مظلوم فلسطین جهان را به حمایت از خود فرا می‌خواند و آن‌ها به خوبی دریافته‌اند که در این مبارزه تنها نیستند و خداوند پشتیبان آن‌هاست و طبق وعده الهی «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ »پیروز قطعی این میدان آن‌ها هستند و امت اسلامی و مسلمانان و همه‌ی آزادی خواهان جهان تا پیروزی نهایی در کنار آن‌ها خواهند ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha