جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 1114358
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین علیه السلام تبریز از آمادگی اعزام گردان استشهادیون به غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام تبریز امروز در جلسه ساماندهی گردان استشهادیون جیش الخامنه ای که در تبریز برگزار شد، گفت: فعالیت های این گردان تا امروز بصورت فرهنگی و اجتماعی بوده است و بزودی به آرزوی خود برای جنگ با اسرائیل می رسد.

وی گفت: این گردان به عنوان یک گردان فرامرزی و بین المللی در قالب تیپ مهدیچیلر فعالیت جدید خود را آغاز خواهد کرد. ارکان این گردان در سازماندهی جدید از علما و روحانیون خواهند بود. آزادسازی قدس آرزویی است که از بدو زندگی در اذهان خود پرورش دادیم و ان شاءالله بزودی با خون خود اذان اقامه نماز در قدس به امامت امام خامنه ای را سر خواهیم داد.

حجت الاسلام بجانی با هشدار به دولت الهام علی اف گفت: دیگر جای تردید نیست که اسرائیل خونخوار کشور آذربایجان را صهیونیسم سازی و یهودی سازی کرده است و به شمال ایران اسلامی در کشور شما منتقل شده است و وقتی مردم آذر بایجان متوجه اشغالگری نرم رژیم غاصب در کشورشان شوند و بخواهند مخالفت کنند مثل مردم غزه قتل عام خواهند شد و گناه همه شان به گردن شما خواهد بود.

وی با تذکر به وزارت صمت گفت: کارخانه هایی که تحت لیسانس شرکت های صهیونیستی هستند در داخل کشورمان نباید تولید بکنند و تا آن روزی که تحت لیسانس شرکت های صهیونیستی فعالیت می کنند ما آن کارخانه ها و کسانی را به آنها مجوز داده اند و افرادی که به تداوم فعالیت آنها مجوز داده اند را شریک در خون ریزی های غزه می دانیم.

این استاد حوزه گفت: تنها با مرگ بر اسرائیل کار درست نمی شود. وقتی بازار دست صهیونیسم است یعنی مرگ بر اسرائیل گفتن بازاریان و بازرگانانی که اجناس صهیونیستی می فروشند دروغی بیش نیست.

عضو شورای حوزه علمیه استان ادامه داد: اولین اقدام کشورهای مقاومت باید تحریم واقعی کالاهای اسرائیلی باشد و تا زمانی که دست مدیران و نمایندگان و فرماندهان گوشی های صهیونیستی است ما آنها را مقصر در خون مردم مظلوم غزه می دانیم.

این مدرس حوزه با انتقاد از ضعف تولی و تبری در بین توده های عمومی و خواص جامعه گفت : شرکت های تحت لیسانس صهیونیستی یا باید در اسرع وقت تعطیل شوند و یا از تحت لیسانس آنها خارج شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : در حال رایزنی برای اعزام گردان استشهادیون جیش الخامنه ای به غزه هستیم و پس از اخذ اذن شرعی خود را به قدس خواهیم رسانید. ان شاءالله

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد حسین زاده IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 1
    به حول قوه اللهی انشالله #حریفت_منم #مهدیچیلر #فلسطین #راه_قدس_از_کربلا_میگذرد #القدس_لنا
    • یا شریک القرآن، یا شریک الاعمال! CA ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      ﷽. سلام جیش الخامنه ای! (http://fna.ir/3fey52)«مرحبا، لشکر حزب الله! مرحبا، جَیشِ رسولُ الله! سنصلی فی 🇵🇸، ان شاالله! ما عاشقانِ جنگ با صهیونیم، یا حیدر /ای قدس به تو از جان سلام!» ما در غرب خیلی تلاش میکنیم پول ما با حرام آمیخته نباشد. برای کسب و کار خیلی تلاش میکنیم از روش/شراکت/برنامه هایی استفاده کنیم که از اول تا آخرش حلال و با برکت باشد. میدانیم که تقویت دشمنانِ اسلام/مسلمین جایز نیست. شهید عباس بابایی در آمریکا هم روحیه استکبار ستیزی داشت و در استفاده کردن از کالاهای صهیونیستی خودداری می کرد. او پپسی نمیخورد -میگفت کارخانه پپسی متعلق به اسرائیلی هاست به همین خاطر مراجع تقلید مصرف آن را تحریم کرده اند. این روزها، خیلی از کارخانه ها متعلق به اسرائیلی هاست و یا سهم شراکتی دارند. برای مثال:نستله. نام شركت نستله به دليل ارتباط وثيق اقتصادي با رژيم صهيونيستي، در ليست معتبر‌ترين نهادهاي بين‌المللي تحريم اسرائيل موجود است و تاكنون در نقاط مختلف🌏 اين شركت توسط گروه‌هاي مختلف مسلمان و غيرمسلمان، به دليل كمك به رژيم صهيونيستي تحريم شده است. حالا نستله در🇮🇷 چه کار میکند؟!؟ سم و شر و شیرینیِ شیطان را نخورید! با شیطان مشارکت نکنید! در ۱۳۸۸، بیشتر سهام شرکت آب معدنی دماوند توسط شرکت فرانسوی دنون خریداری شد و مدیریت کارخانه را بر عهده گرفت. دنون مالک ۲۰درصد از صنایع غذایی اشتراوس در نهاریا اسرائیل است که دومین تولیدکننده مواد غذایی سرزمین‌های اشغالی به شمار می‌رود. (https://bahjat.ir/fa/content/12627):«اگر انسان طرفة العینی از مبدأ منقطع شود، شیطان او را به خود جلب می‌کند. به خدا پناه می‌بریم از اینکه فریب بخوریم و ندانیم که آب خورده‌ایم یا زهر؛ زیرا کسی که می‌خواهد انسان را فریب دهد، اول آب می‌دهد، بعد حلوا می‌دهد، بعد چیز دیگر، و خودش هم مقداری می‌خورد و در دهان می‌گذارد به‌طوری که وانمود می‌کند، مابقی مسموم نیست و بدین ترتیب هیچ منشأ شکی باقی نمی‌گذارد.» باید آب شیرین امام 💦 را (https://www.aparat.com/v/9cBgJ) به زائران امام(ع)... به فرزندانِ امام در 🇵🇸 برسانیم! «زخمی‌ام التیام می‌خواهم /التیام از امام می‌خواهم /السلام علیک یا ساقی /من علیک السلام می‌خواهم» ای قدس به تو از جان سلام! با موسی/عیسی/مردم مقاوم 🌏 مشارکت و مجالست کنیم! یا شریک القرآن، یا شریک الاعمال!
  • حسام IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 1
    سلام به چه شکل میشود در جیش الخامنه ای ثبت نام کرد راهنمایی بفرمایید لطفا
    • نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّه! CA ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      سلام رفیق! خوشا به حال فرزندان 🇮🇷 و امام که تو حزب خدایی ثبت نام میکنند! آیت الله حسینی بوشهری (نماز جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ قم):«کسانی که تو حزب شیطان ثبت نام کردند، نه تو حزب الله ثبت نام کردند، اینها هم تو دنیا خسارت میبینند و هم در آخرت. یکی از آثار و پیامدهای گناه این است که انسان از ولایت الله خارج می شود و تحت ولایت طاغوت و شیطان قرار می گیرد. «اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطَانُ فَأَنْسَاهُمْ ذِكْرَ اللَّهِ أُولَئِكَ حِزْبُ الشَّيْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ.» أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ! أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ! ما در خارج 🇮🇷 هستیم ولی ان شاء الله در داخل حزب و ولایت خدا! 🇮🇷 ما را از کارت/کالای 🇮🇷 تحریم نکند! ما در خارج 🇮🇷 صدها شرکت دشمن را تحریم کردیم! میدانیم که تقویت دشمنانِ اسلام/مسلمین جایز نیست. آیت الله مکارم شیرازی(https://makarem.ir/news/fa/News/Details/417128):«وسایل ارتباطی امروز، غالباً در دست صهیونیست ها است؛ به خصوص این فضای مجازی آلوده و کثیف اجازه نمی دهد حرف حساب من و شما به گوش جهانیان برسد.» «به راستی آیا عقل می گوید در کنار این بدآموزی ها به دلیل اینکه می توانی مقداری کار تجاری در آن انجام دهی و اطلاعات خوبی هم می تواند بدهد، تسلیم باش؛ یا عقل می گوید برو این رسانه را حذف کن و چند رسانه سالم درست کن و اطلاعات خوب را بده و مفاسد در آن نباشد تا همه بتوانند استفاده کنند؛ عقل می گوید دسترسی به رسانه سالم را آسان و دسترسی به رسانه ناسالم را دشوار کن؛ این مسئله مانند دودوتا چهارتاست.» «حال که فهمیدیم که این پیام رسان خارجی چنین مشکلاتی برای ما دارد، دیگر شک و تردید نباید داشته باشیم که گوش او را گرفته و بیرون بیاندازیم.» ما به حرف مراجع گوش میکنیم! ما گوشی 🇮🇷 نداریم، ما حساب/کارت بانکی 🇮🇷 نداریم و حتی خیرات هم در 🇮🇷 نمی توانیم بکنیم. ما به خیلی از بنیاد های خیریه خارج اعتماد نداریم. 🇮🇷 ما را از کمک مالی به مردم مظلوم منطقه محروم نکند! دسترسی به کتاب/کالا و مراجعه به خیلی سایت/سامانه های 🇮🇷 برای ما امکان پذیر نیست. حالا دسترسی به امام و شهدا که امکان پذیر است! ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! حرم ما غزه است، بیت ما مقدس 🇵🇸🌏🇮🇷