یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام دری

حوزه / حجت‌الاسلام دری گفت: امروز هیچ انسانی نباید در برابر حملات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی ساکت باشد، چه مسلمان و غیر مسلمان.

به گزارش گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن توصیه به تقوا الهی، اظهار داشت: خداوند به‌ انسان‌های متقی توفیق فرقان که‌ همان شناخت حق از باطل و بصیرت است را عنایت می‌کند.

وی افزود: تنها امامزاده‌ای که زیارت نامه از طرف امام معصوم(ع) دارند، حضرت معصومه(س) است که متن این زیارت نامه اشاره به عظمت این بی بی دارد و درسی که از این زیارت نامه می‌گیریم، دعا برای عاقبت بخیری است و چه انسان‌هایی که اول خوب بودند ولی بعد عاقبت خوبی را نداشتند، مثل زبیر و برعکس آن مثل حُر که عاقبت بخیر شدند.

امام جمعه حاجی آباد، با تسلیت مصیبت سنگین مردم فلسطین محضر امام زمان(عج)، تأکید کرد: امروز هیچ انسانی نباید در برابر حملات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی ساکت باشد، چه مسلمان و غیر مسلمان.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: این بمب‌ها را آمریکا به اسرائیل می‌دهد و جنگ اسرائیل را آمریکا مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه این نسل کشی‌ها چیز جدیدی نیست، اظهار کرد: تاریخ ۷۰ساله این رژیم مالامال از جنایت است و نباید اجازه دهیم با قدرت رسانه‌ای مظلوم نمایی کند.

امام جمعه حاجی آباد، گفت: سفرهای وزیر امور خارجه بسیار ارزشمند است و دیپلماسی پویای جمهوری اسلامی را برای حمایت از فلسطین و آرمان‌های آن را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام دری، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته تربیت بدنی از تمام اقشار، ادارات و مردم می‌خواهیم تا نسبت به ورزش حاجی آباد دلسوز و اهتمام ویژه داشته باشند، چرا که ورزش سبب نشاط و هدفمند شدن جوانان می‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha