پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
فلسطین

حوزه/ سخنگوی شورای معاونان حوزه علمیه یزد از ارسال نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری جهت اعلام آمادگی طلاب یزدی برای حضور در عرصه جبهه مقاومت فلسطین خبرداد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور سخنگوی شورای معاونان حوزه علمیه یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، اظهار داشت: در جلسه فوق العاده شورای معاونان که روز بعد از بمباران بیمارستان المعمدانی برگزار شد، تصمیمات متفاوتی جهت حمایت از مردم مظلم غزه گرفته شد.

وی افزودک از جمله این مصوبات، ارسال نامه‌ای از سوی حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان به رهبر معظم انقلاب بود که این نامه همان روز تنظیم و قبل از ظهر به دفتر معظم‌له ارسال شد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد درباره محتوای این نامه نیز یادآور شد: در این نامه ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب، کودک کش و غاصب صهیونیستی، اعلام آمادگی اساتید و طلاب حوزه علمیه استان یزد برای حضور در فلسطین و مبارزه با جنایت کاران اسرائیلی محضر ولیّ امر مسلمین جهان تقدیم و بیان شد و در صورتی که ایشان اجازه حضور در این میدان را صادر کنند، آماده‌ایم تا آخرین قطره خون برای آزادی قدس شریف در میدان حضور داشته و جان خود را فدای اسلام و آرمان‌های آن کنیم.

حجت الاسلام حسینی‌پور از آماده سازی سامانه‌ای جهت ثبت نام طلاب و روحانیون برای اعزام به غزه خبر داد و گفت: از دیگر مصوبات جلسه آماده کردن زمینه ثبت نام طلاب علاقه‌مندان حوزه علمیه یزد جهت حضور در غزه بود که با همکاری دفتر سیاسی اجتماعی مدیریت استان این سامانه آماده و در دسترس است و طلاب و روحانیون علاقه‌مند جهت حضور در جبهه مبارزه با رژیم منحوس اسرائیل می‌توانند در این سامانه ثبت نام ابتدایی را داشته باشند تا اگر زمینه حضور فراهم شد، مقدمات این برنامه از سوی مدیریت استان پیگیری شود.

سامانه ثبت نام اساتید و طلاب حوزه علمیه یزد جهت اعزام به جبهه مقاومت فلسطین

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha