جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امروز مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه با بمب‌های آمریکایی‌ها و کشورهای غربی توسط رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند و می‌توان گفت امروز فلسطین و غزه به هیروشیمایی دیگر تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به کردستان می‌تواند زمینه رویدادهای بزرگی در حوزه صنعت و اقتصاد و نیز ویژه اشتغال در این استان باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: با سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به کردستان، طرح‌های بسیار مهم و بزرگی همانند راه آهن همدان ـ سنندج و نیز بسیاری از پروژه‌های آبرسانی در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین و غزه اشاره کرد و یادآور شد: امروز مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه با بمب‌های آمریکایی‌ها و کشورهای غربی توسط رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند و می‌توان گفت امروز فلسطین و غزه به هیروشیمایی دیگر تبدیل شده‌اند.

وی تصریح کرد: با این حال شاهد یک سقوط مرگبار از سوی مجامع دفاع از حقوق بشر در دنیا و به‌ویژه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر همانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در این‌باره هستیم.

ماموستا رستمی افزود: از ابتدای حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به فلسطین و نوار غزه بیش از ۸۰۰۰ نفر به شهادت رسیدند، ولی در مقابل شاهد سکوت جهانیان در این رابطه هستیم.

امام جمعه شهرستان سنندج با تأکید بر لزوم شکل‌گیری وحدت واقعی و کاربردی در جهان اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، اظهار کرد: مسلمین باید بدانند که امروز دشمنان همگی متحد شده‌اند که دین خدا را از بین ببرند، بنابراین تنها راه برای خنثی کردن این توطئه شیطانی، وحدت مسلمین است.

امام جمعه شهرستان سنندج با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده و هستند، خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام باید از هر نظر روابط خود با این رژیم کودک‌کش را قطع نماید.

ماموستا رستمی ابراز کرد: اگر جهان اسلام به‌وحدت واقعی یعنی همان وحدتی که در قرآن و در کلام رسول خدا آمده برسد، حیات رژیم صهیونیستی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha