پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حمید شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: خطری که امروز جامعه اسلامی را تهدید می کند افراطی گری از سویی و لیبرالیسم فرهنگی غرب از سوی دیگر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، در دیدار اعضای همایش خانواده مقاوم بیان کرد: خطری که امروز جامعه اسلامی را تهدید می کند افراطی گری از سویی و لیبرالیسم فرهنگی غرب از سوی دیگر است، اما باید دانست لیبرالیسم فردگرایانه یک نقاب است و پشت پرده هر دو جریان سودگروی نظام سلطه است که به دنبال منفعت های خویش است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: ما مشارکینی هم در دنیای غرب و هم در جهان اسلام داریم که تقابل ارزش های لیبرالیستی با ارزش های اخلاقی را دریافته اند.

وی  با اشاره به خانواده به عنوان یکی از محورهای مهم، بیان کرد این هم پیمانان ما در تقابل ارزش های پیرامون خانواده مانند تقابل ارزش حجاب با  پورنوگرافی، ارزش خانواده با هم جنس گرایی و ارزش فرزندآوری با سقط جنین و... با ما اشتراک نظر دارند و این می تواند محور وحدت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری وحدت جهان اسلام و نیز همزیستی مسالمت آمیز در جهان به هدف حفاظت از امنیت مسلمانان در نقاط مختلف جهان را دو رسالت عمده مجمع جهانی تقریب معرفی کرد و کرامت انسانی را ارزش مسلط در برابر لیبرالیسم فردگرایانه دانست و تصریح کرد: این ارزش می تواند محور وحدت و همزیستی را فراهم آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha