سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کانون علمی اخلاق و علوم تربیتی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: جلسات کانون علمی اخلاق و علوم تربیتی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با موضوعات و کارگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مجتبی زینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار کرد: اولین جلسه کانون علمی اخلاق و علوم تربیتی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: بدین منظور ۵ کارگاه به موضوعات مختلف برای طلاب این مدرسه علمیه در حال برگزاری است که اولین کارگاه با موضوع «هویت طلبگی» با تدریس حجت الاسلام جواد رستمی برگزار گردید.

وی ادامه داد: دیگر کارگاه هایی که در این مدرسه علمیه برگزار می شوند شامل کارگاه « انقلاب اسلامی» با تدریس حجت الاسلام عابدین رستمی؛ امام جمعه شهرستان قروه، کارگاه «ادبیات عرب» و «کارگاه فقه و اصول» با تدریس حجت الاسلام اکبر منتشلو و کارگاه «منطق و فلسفه» با تدریس حجت الاسلام اسعد حسین پناهی امام جمعه شهر دزج برگزار می شود.

حجت الاسلام زینی اظهار کرد: این ۵ کارگاه که اولین دوره خود را تجریه می کنند در طول یکماه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با حضور طلاب برگزار می شود و به مرور دوره‌های بعدی آن در طول سالجاری ادامه و استمرار خواهد یافت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: حضور در این کارگاه ها برای طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اجباری نیست و علاقمندان می توانند در هر کدام از این دوره‌ها شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha