یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دفاعیه

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه (س) بندرعباس گفت: جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه رشته تفسیر در مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه (س) بندرعباس برگزار شد. 

خانم مینا صمدی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان و در حاشیه برگزاری جلسه دفاعیه بیان کرد: نخستین جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه رشته تفسیر ورودی ۱۳۹۷ امروز با موضوع «روش های کاربردی تحقق عفاف در آرای قرآنی علامه جوادی آملی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)» با ارائه خانم خدیجه نظری در مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد.

معاون پژوهش این مؤسسه در ادامه خاطرنشان کرد: خانم شمسی کرمی استاد راهنمای این پایان نامه را به عهده داشته و حجت الاسلام والمسلمین آقای مسعود محفوظی به داوری این پایان پرداختند.

پایان نامه سطح سه رشته تفسیر در مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه (س) بندرعباس دفاع شد 

خانم صمدی اظهار کرد: این پایان نامه در سه فصل پیرامون روش‌های کاربردی تحقق عفاف در بعد عقلی به روش‌های کاربردی ایجابی و سلبی تحقق عفاف در بعد عقلی پرداخته شده است و در فصل دوم روش‌های ایجابی و سلبی کاربردی تحقق عفاف در جوانح و در فصل سوم روش های کاربردی ایجابی و سلبی تحقق عفاف در جوارح و زبان بررسی شده است.

وی در پایان گفت: در پایان دفاعیه پس از مشورت استاد داور و راهنما، این پایان نامه با اخذ نمره عالی پذیرفته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha