پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
بی

حوزه / شهردار کاشان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است، از آمادگی و حمایت مدیریت شهری در برگزاری کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، کیومرث محمدپور امروز در نشست هم اندیشی کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان که همزمان با رونمایی از پوستر روز حماسه و ایثار کاشان در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و آسایش کشور به برکت رشادت‌های شهدا و ایثارگران حاصل شده است، اظهار داشت: با توجه به رویکرد شهرداری کاشان وظیفه خود می‌دانم به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی در برنامه‌های این حوزه، با دستگاه‌های اجرایی همکاری و تعامل داشته باشم.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: آمادگی کامل و حمایت مدیریت شهری در برگزاری کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان وجود دارد.

رئیس کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملی شهدای کاشان، با بیان اینکه طی دو ماه گذشته شهرداری با ناحیه مقاومت بسیج همکاری خوبی داشته است، یادآور شد: در رابطه با برگزاری این کنگره تصمیمات ارزنده‌ای در راستای تعهدات شهرداری به منظور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اتخاذ شده که امیدواریم از هیچ سعی و تلاشی فروگذار نکنیم و بتوانیم به تعهدات‌مان در برابر شهدا عمل کنیم.

گفتنی است ۱۲ آبان، روز تشییع ۹۶ شهید تفحص شده کاشانی در سال ۷۳ است که به نام روز حماسه و ایثار مردم کاشان نامگذاری شده است.

انتهای پیام. /

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری کاشان است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری کاشان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha