یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سرعین

حوزه / جلسه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان سرعین با موضوع ساماندهی اعضای جدید ستاد با تعیین مسئولیت‌ها و ارائه برنامه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در اردبیل، جلسه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان سرعین امروز با موضوع ساماندهی اعضای جدید ستاد با تعیین مسئولیت‌ها و ارائه برنامه‌ها با حضور حجت الاسلام نصیری مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان اردبیل، حجت الاسلام شیرعلی پور امام جمعه شهرستان سرعین و اعضای جدید ستاد در محل مصلی مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان سرعین برگزار شد و اعضای ستاد در قالب کمیته‌های مختلف ساماندهی شدند.

در این کمیته‌ها مسئولیت‌های مختلف اجرایی و فرهنگی به اعضای ستاد واگذار شد، همچنین برنامه‌های نماز جمعه سرعین برای ماه‌های آینده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

حجت الاسلام نصیری در این جلسه بر اهمیت نماز جمعه و نقش آن بر جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: نماز جمعه یک نماد وحدت و همدلی در جامعه است و باید با برنامه‌ریزی مناسب و مشارکت مردم، این نهاد دینی و انقلابی را تقویت کرد.

حجت الاسلام شیرعلی پور نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات اعضای ستاد نماز جمعه، بر همکاری و همدلی اعضای ستاد برای برگزاری هرچه بهتر نماز جمعه تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha