سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
فلسطین

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: امروزه جوانان مقاومت عَلَم انتقام برافراشته و با اتکا به آموخته‌هایی دینی به نیرویی توانمند مبدل گشته‌اند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، سرهنگ علی پیرجاهد در تجمع بانوان طلبه مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد که روز دوشنبه در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین، گفت: عملیات غیورمردان مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به حدی برای این رژیم دردناک بود که به‌ شکلی گسترده غزه را تحت یورش هوایی و محاصره کامل قرار داده و متاسفانه غزه اکنون در آستانه یک فاجعه قرار گرفته است.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی به اعتراف مقام‌های صهیونیستی بسیار غافلگیرانه بوده و این یک شکست سنگین اطلاعاتی برای سازمان رژیم غاصبی است که در دنیا محدودیتی در حملات تروریستی و عملیات جاسوسی خود نداشت که به فرموده مقام معظم رهبری غیر قابل ترمیم است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان داشت: امروز جوانان مقاومت عَلَم انتقام برافراشته و با اتکا به آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی ایران تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده‌اند و مقتدرانه، شجاعانه و با صلابت سخت‌ترین شکست تاریخی را بر رژیم صهیونیستی تحمیل می‌کنند.

پیرجاهد، با هشدار به حامیان رژیم غاصب کودکش تصریح کرد: حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم و انزجار بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته خواهد ساخت.

جوانان مقاومت به نیرویی قدرتمند تبدیل شده‌اند 

جوانان مقاومت به نیرویی قدرتمند تبدیل شده‌اند 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha