یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: بزرگ‌ترین استکبارستیزی و مجاهدت این است نقشه‌ دشمن را بشناسیم و بعد از شناخت باید مطالعه و برنامه‌ریزی کرد تا بدینوسیله بتوانیم در برابر اهداف دشمن ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زنجان، با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، اظهار کرد: شرایط اقتضا می‌کند از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم و این در حالی است که کشورهای مسلمان در برابر این ظلم سکوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عموم مردم در این زمینه کمک‌حال مردم غزه باشند، اضافه کرد: تنفر و اعتراض از راه‌های کمک و روحیه دادن به مردم بی‌دفاع فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه بزرگ‌ترین استکبارستیزی و مجاهدت این است نقشه‌ دشمن را بشناسیم، ادامه داد: بعد از شناخت باید مطالعه و برنامه‌ریزی کرد تا بدینوسیله بتوانیم در برابر اهداف دشمن ایستادگی کنیم.

وی در ادامه به دیپلماسی میدانی دولت ایران اشاره کرد و گفت: دیپلماسی میدانی و سیاست خارجی در شرایط فعلی وزیر امور خارجه جای تقدیر و تشکر دارد.

خطیب نمازجمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه هویت هر ملت به عنوان برجسته‌ترین نماد آن کشور است، افزود: اصالت و فرهنگ نیز در این مسیر مشخص می‌شود.

وی به فرا رسیدن ۱۳ آبان نیز اشاره کرد و یادآور شد: نسل جوان باید بداند ۱۳ آبان سال ۵۸ روز تثبیت استقلال، ریشه‌دار شدن هویت ملی و مبارزه با استعمار است.

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه ملتی که ریشه نداشته باشد دشمن به راحتی بر آن تسلط می‌یابد، ادامه داد: ملتی که ریشه و هویت و تاریخ داشته باشد، دشمن نمی‌تواند بر آن مسلط شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha