پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
رئیس جمهور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: در سفر هیئت دولت به استان کردستان ۱۰ طرح آبرسانی در این خطه مورد بهره برداری قرار گرفت که این طرح‌ها بیش از ۵۰ درصد از مشکلات آب استان کردستان را حل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امشب در نشست خبری در جمع خبرنگاران کردستان، اظهار داشت: رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شناخته می‌شود، بنابراین همه ما قدردان زحمات این قشر عزیز و کم توقع هستیم.

رئیس جمهور افزود: مردم انتظار دارند پروژه‌های نیمه تمام هرچه سریعتر به سرانجام برسند، که یکی از آنها پروژه راه آهن همدان ـ سنندج بود که خوشبختانه در این سفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به طرح‌های آبرسانی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در سفر هیئت دولت به استان کردستان ۱۰ طرح آبرسانی در این خطه مورد بهره برداری قرار گرفت که این طرح‌ها بیش از ۵۰ درصد از مشکلات آب استان کردستان را حل می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین در سفر هیئت دولت به استان کردستان مقوله گردشگری و کشاورزی و نیز فعال کردن کارخانجات نیمه تعطیل در این خطه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز در این باره اتخاذ گردید.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد: استان کردستان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی می‌تواند در بحث سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی بسیار موفق باشد، بنابراین از مسئولان انتظار داریم که در این باره چاره اندیشی کنند و راهکار مناسبت ارائه دهند.

رئیس جمهور به دیدار با نخبگان استان اشاره کرد و یادآور شد: در سفر هیئت دولت به کردستان ۳ نشست با نخبگان و تحصیلکردگان این خط برگزار کردیم که این نشست‌ها خروجی‌های خوبی به دنبال داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: برخی از طرح‌ها در کردستان هنوز به‌صورت نیمه کاره هستند بنابراین اولویت دولت سیزدهم به پایان رساندن این طرح‌ها است و امیدواریم بتوانیم که در این ماموریت سربلند باشیم.

رئیس جمهور، با اشاره به اینکه باید با مردم صادق باشیم، عنوان کرد: متاسفانه برخی از پروژه‌ها که هنوز به بهره‌برداری نرسیده بودند به اشتباه اینگونه به مردم اطلاع رسانی شد که آنها آماده بهره‌برداری هستند که این کاری اشتباه و دور از اخلاق می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه در اسفند امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت، گفت: همه ما به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی هستیم، این انتخابات جلوه دیگر از مردم سالاری دینی می‌باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: به‌عنوان دولت کاندیدایی نخواهیم داشت، اما زمینه مشارکت مردم را فعال خواهیم کرد تا یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha