شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ی

حوزه / مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان تصریح کرد: بسیاری از فتنه ها و مسائل ضد فرهنگی و ضد اعتقادی در دنیای اسلام به اسرائیل بر می گردد و صهیونیست ها همواره در حال برنامه ریزی علیه تمامی مسلمانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام کلباسی امروز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان با اشاره به حوادث غزه، گفت: وقایع اخیر غزه و مسئله فلسطین و اسرائیل یک مسئله بسیار مهم است و یک همصدایی در بسیاری از کشورهای دنیا و دانشگاه های دنیا بوجود آورده و تظاهرات جهانی علیه اسرائیل شکل گرفته ولی متاسفانه عده ای صورت مسئله را تغییر داده اند که حق با اسرائیلی هاست و این زمین ها متعلق به خود آنهاست و همین باعث ایجاد ابهام در ذهن جوانان و دانشجویان شده است .

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به جنایات فجیع صهیونیست ها در کشتن کودکان مظلوم فلسطینی، تصریح کرد: بسیاری از فتنه ها و مسائل ضد فرهنگی و ضد اعتقادی در دنیای اسلام به اسرائیل بر می گردد و صهیونیست ها همواره در حال برنامه ریزی علیه تمامی مسلمانان هستند .

وی با اشاره به آیه اول سوره مبارکه اسرا گفت: چرا بیت المقدس برای ما مهم است ؟ چون خداوند در قرآن کریم به پیامبرش فرمود اگر میخواهی به معراج برسی باید به مسجدالاقصی بروی و لذا اینکه می گویند فتح قدس نشانه ظهور است چون حرکت به سمت فتح و پیروزی در قدس اشغالی حرکت به سمت ظهور امام زمان (عج) است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha