شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام سیفایی

حوزه / مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: خداوند در قرآن سرزمین فلسطین را سرزمین برکت و حرمت معرفی کرده و حضرت امام(ره) نیز از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر آزادی فلسطین اهتمام داشتند و از این رو دفاع از فلسطین، جز آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم در غرب هرمزگان‌ در شهر لمزان، اظهار داشت: خداوند در قرآن سرزمین فلسطین را سرزمین برکت و حرمت معرفی کرده و حضرت امام(ره) نیز از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر آزادی فلسطین اهتمام داشتند و از این رو دفاع از فلسطین، جز آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: پس از جنگ جهانی دوم جریان شرق و غرب بر سر مدیریت کره زمین رقابت کردند، اما همین دو جریان با تشکیل یک جبهه ضد اسلامی در دنیا و ایجاد یک غده سرطانی در بین کشورها و قدرت‌های اسلامی سعی کردند اسلام را به‌عنوان جریان سوم و رقیب حذف کنند که اصل ایجاد جنایات در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی نیز با این هدف صورت گرفته است.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را وحشتناک‌تر از همه جنایات جنگی در تاریخ جنگ‌های اول و دوم جهانی خواند و خاطرنشان کرد: در همه جنایات تاریخ از ستمگران قرون وسطایی که انواع جنایت‌ها را انجام دادند تا قتل‌عام‌های مغول و تیمور گورکانی، تاریخ از بچه‌ کشی خبر نمی‌دهد اما رژیم صهیونیستی در قالب یک جریان هدفمند و درنده خو به سراغ کودک ‌کشی رفته تا نسل فلسطینیان را براندازد.

حجت‌الاسلام سیفایی اظهار کرد: حافظان قرآن، بایستی در راستای عمل به جهاد تبیین موضوع دفاع و حمایت از فلسطین را برای دیگران تبیین کنند.

در پایان این‌ مراسم از ۲۴ نفر از حافظان قرآن کریم و مدرسان مدارس حفظ قرآن تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha