پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
photo_2023-11-04_20-31-30 - Copy.jpg

معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل از برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای کانون هنر و رسانه این واحد حوزوی خبر داد.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، لیلا یحیی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نشست اعضای کانون هنر و رسانه مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل با هدف بررسی چالش‌ها و راهکارهای آشنایی و فعالیت بیشتر طلاب خواهر در فضای مجازی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه عصر حاضر عصر رسانه است و ابزار ارتباطی به‌صورت گسترده در دسترس مردم قرار دارد، گفت: طلاب خواهر بایستی نسبت به فضای مجازی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل با اشاره به دیدگاه ویژه رهبر فرزانه انقلاب به مسئله حساس و مهم فضای مجازی، افزود: تسلط به فنون و ابزار رسانه و تولید محتوای دینی و جذاب، مبلغان دینی را از حالت انفعالی در عرصه فضای مجازی خارج می‌کند.

یحیی‌زاده بیان کرد: از کارکردهای مهم رسانه، تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است؛ طلاب با خلاقیت، نوآوری و استفاده از ابزارهای نوین ارتباط‌ جمعی می‌توانند نقش بسزایی در نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب، افزایش روحیه نشاط در جامعه و تحقق سبک زندگی اسلامی ایفا کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اظهار کرد: با همکاری مسئولین کانون هنر و رسانه این واحد حوزوی، علاوه بر تبیین اهمیت و جایگاه رسانه به طلاب خواهر، دوره آموزشی مهارت‌های رسانه‌ای اعم از تصویربرداری، کلیپ‌سازی، سواد رسانه و خبرنویسی ویژه خواهران مبلغه برگزار کردیم چرا که حضور در چنین دوره‌هایی پشتوانه بسیار خوبی در مسیر تبلیغ دین خواهد بود.

هم‌اندیشی بانوان عضو کانون هنر و رسانه در اردبیل برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha